AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #1 Del Skrevet 14. august 2022 Og alt for lite vann. Skal endre på det nå, men kan det ha påvirket fertiliteten? Anonymkode: a5c92...d73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #2 Del Skrevet 14. august 2022 Jeg kan ikke noe om sammenhengen mellom brus og fertilitet, men jeg drakk Pepsi Max som gravid med god samvittighet. Man kan ha opp til 200mg koffein pr dag, dvs mer enn 1,5l Pepsi Max 🥰 Anonymkode: 70ae3...bdc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 14. august 2022 #3 Del Skrevet 14. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Og alt for lite vann. Skal endre på det nå, men kan det ha påvirket fertiliteten? Anonymkode: a5c92...d73 Nei det har nok ikke påvirket fertiliteten din 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #4 Del Skrevet 14. august 2022 Tja, det er vel noe sprikende forskning på dette. En del forskning sier at 100-200 går greit. Hvis du har prøvd lenge så ville jeg gitt det et forsøk med å kutte ut koffein Anonymkode: 00ef1...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #5 Del Skrevet 14. august 2022 Pepsi Max er den nye røyken 🚭 Anonymkode: aabb1...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #6 Del Skrevet 14. august 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg kan ikke noe om sammenhengen mellom brus og fertilitet, men jeg drakk Pepsi Max som gravid med god samvittighet. Man kan ha opp til 200mg koffein pr dag, dvs mer enn 1,5l Pepsi Max 🥰 Anonymkode: 70ae3...bdc Det er 300 mg koffein i 1,5l Pepsi max. Jeg har byttet ut pepsi max med smakstilsatt vann og dersom jeg vil ha noe godt kjøper jeg brus uten koffein Anonymkode: b15a7...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #7 Del Skrevet 14. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er 300 mg koffein i 1,5l Pepsi max. Jeg har byttet ut pepsi max med smakstilsatt vann og dersom jeg vil ha noe godt kjøper jeg brus uten koffein Anonymkode: b15a7...239 Legger meg flat, meg som er dårlig til å regne ser jeg 😂 Anonymkode: 70ae3...bdc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #8 Del Skrevet 15. august 2022 Hvis man ser bort i fra koffeinen (som ikke er bra i seg selv), så er jo pepsi max kjemisk framstilt med masse unaturlige tilsetningsstoffer. Og det er så mye syre i det at folk vasker dass med det (!). Ville ikke helt i meg det skvipet hverken under prøving eller graviditet (og det gjorde jeg ikke heller). https://viivilla.no/interior/renhold-og-inneklima/slik-holder-du-hjemmet-rent-med-cola/ Anonymkode: c2d42...57c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå