Gå til innhold

Verdens styggeste hund er død

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes fremdeles det er noe alvorlig som skurrer når man utnytter et dyr på den måten, og latterliggjør det slik. Kan ikke skjønne at man kan gjøre slik med et dyr man er glad i.

Men sørger? Man sørger ikke over et dyr man ikke kjenner.

Skrevet

Sørger ikke nei - ikke kjenner je den og ike ville jeg vel kjenne den heller. Sp jo ut som en... Gremlins??!!

Skrevet

Nå som Sam er død må det vel være en annen hund som er verdens styggeste..?

Skrevet
Jeg synes fremdeles det er noe alvorlig som skurrer når man utnytter et dyr på den måten, og latterliggjør det slik. Kan ikke skjønne at man kan gjøre slik med et dyr man er glad i.

absolutt helt enig!

:tristbla:

Skrevet
Sørger ikke nei - ikke kjenner je den og ike ville jeg vel kjenne den heller. Sp jo ut som en... Gremlins??!!

Gremlins er jo søte i forhold ;)

(altså, etter de er klekket ut og blitt grønne :ler: )

Hadde jeg sett den bikkja der i mørket eller midt på lyse dagen (for den saks skyld), ville jeg nok blitt skremt ja.

Styggere skapning har jeg ikke sett..

Skrevet (endret)
Gremlins er jo søte i forhold  ;)

(altså, etter de er klekket ut og blitt grønne  :ler:  )

Hadde jeg sett den bikkja der i mørket eller midt på lyse dagen (for den saks skyld), ville jeg nok blitt skremt ja.

Styggere skapning har jeg ikke sett..

:overrasket: stakkars hund, den kunne vel ikke noe for hvordan han så ut, syk var den også - nå er den død!

Syntes altid det er leit om noen dør jeg, uansett om de er STYGGE!

Endret av Miloine
Skrevet
:overrasket:  stakkars hund, den kunne vel ikke noe for hvordan han så ut, syk var den også  - nå er den død!

Vel, det var MIN mening, så får andre mene akkurat hva de vil ;)

Skrevet
Vel, det var MIN mening, så får andre mene akkurat hva de vil  ;)

selvsagt, men jeg sa min mening om hva jeg syntes.

Skrevet
:overrasket:  stakkars hund, den kunne vel ikke noe for hvordan han så ut, syk var den også  - nå er den død!

:Nikke:

Skrevet

Hmmm... vil ikke akkurat si det. fordi Sam var og er verdensstyggeste. tror det skal mye til før det er noen som er like stygg som ham.

Jeg tror han er ganske så snill... han har sikkert en fin personlighet:)

Skrevet

Er dette noe verre enn de som stiller ut hundene sine hver måned? Tror du virkelig hunden forstår at den har blitt kåret til den styggeste?

Skrevet

Jeg tror ikke dens med-hunder så den var stygg, og da tror jeg den ga ganske greit faen i hva dere synes ;)

Skrevet
Er dette noe verre enn de som stiller ut hundene sine hver måned? Tror du virkelig hunden forstår at den har blitt kåret til den styggeste?

Ikke vet jeg hva hunden forstår, men det kan i hvert fall virke som en del hunder forstår hva man synes om dem. Synes uansett ikke dette var noen fin måte å behandle hunden på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...