Gå til innhold

Leamus på øyet i lang tid

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 uker med leamus på det ene øyet nå. Det er ikke konstant men det forekommer jevnt og trutt hver eneste dag. Er så lei og det distraherer meg.

Noen andre som har opplevd det? Gikk det bare over av seg selv? Gikk dere til legen?

Anonymkode: 28b82...c10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går over av seg selv. Kommer av stress, koffein, nikotin, alkohol, lite søvn eller en kombinasjon av disse. Helt ufarlig og ingen behandling annet enn å prøve å sove bedre, stresse mindre, kutte ned på kaffen osv.

hilsen optiker 

Anonymkode: 83df0...3b3

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det går over av seg selv. Kommer av stress, koffein, nikotin, alkohol, lite søvn eller en kombinasjon av disse. Helt ufarlig og ingen behandling annet enn å prøve å sove bedre, stresse mindre, kutte ned på kaffen osv.

hilsen optiker 

Anonymkode: 83df0...3b3

Ja disse forklaringene har jeg googlet meg frem til.

Men, jeg sover godt. Stresser lite (nettopp hadd ferie), hverken røyker eller snuser, drikker lite alkohol og drikker 1 kopp kaffe om dagen.

Anonymkode: 28b82...c10

Skrevet

Mannen min hadde det i 3 måneder. Gikk til slutt til legen og fikk sjekket det hos spesialist men de fant ingenting. Det gikk over av seg selv.

Angående stress, man kan være stresset slik at det påvirker kroppen selv om man ikke oppfatter det slik selv. 

Anonymkode: 3b9b5...0ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...