AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #1 Del Skrevet 14. august 2022 Jeg forsøkte i 10 år å bli gravid, vi hadde ivf og vi fulgte alle råd, vi fikk oss hund og katt, vi stoppet å planlegge osv, v ble bare ikke gravid. ekteskapet endte i skillsmisse og ektemanns barn ble født 14 dager etter mitt barn ble født, etter det kom nr 2 og 3 som perler på en snor og samboer måtte sterilisere seg for å ikke få fler. jeg har lest skygger prøvd alle kjerringråd osv. Du blir ikke gravid om ikke tiden er inne, reis, kos dere, ha sex, men ikke stress, de små ankelbiterne, som egentlig er småjævler som ender opp ned på alt som er kjent lurer rett i nærheten Anonymkode: 71e0b...571 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #2 Del Skrevet 14. august 2022 What Anonymkode: 8511e...784 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 14. august 2022 #3 Del Skrevet 14. august 2022 nå henger jeg ikke helt med her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #4 Del Skrevet 14. august 2022 Ja, livet er snålt noen ganger. Anonymkode: 304c4...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå