AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #1 Skrevet 14. august 2022 Eller "ødelegger" man opplegget der nede, slik at man etter hvert vil kunne holde seg kortere? Og er det forskjell på menn og kvinner på dette området? Anonymkode: 2ee8e...7ec
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #2 Skrevet 14. august 2022 Hvor hyppig må du på toalettet og tisse? Ikke skadelig og vente litt, men bør tømmes når man kjenner at man må veldg. Anonymkode: 7966a...045
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #3 Skrevet 14. august 2022 Det er vel en balansegang. Ikke bra å alltid holde seg for lenge, ikke bra å gå på do for ofte. Anonymkode: f7189...e08
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #4 Skrevet 14. august 2022 Du bør ikke holde deg veldig lenge. Men hvis du går på toalettet veldig ofte slik at det er plagsomt eller må opp og tisse om natten er antagelig blæren din litt liten. Da kan du gjøre den større ved å holde deg litt. Anonymkode: 3e95c...580
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #5 Skrevet 14. august 2022 Du kan få urinveisinfeksjoner og nyreproblemer, inkontinens senere, fikk jeg høre fra urolog. Å holde seg litt er bra, men å holde seg med vilje i lange perioder er IKKE bra Anonymkode: 60a6d...1b9
Mardina Skrevet 14. august 2022 #6 Skrevet 14. august 2022 Jeg kan ikke holde meg for lenge om jeg må tisse. Jeg har forhøyet s-urinsyre og om jeg holder meg for lenge om jeg må tisse, så resulterer det bare i at jeg får utrolig vondt i magen, må ta smertestillende og legge meg nedpå sengen.... Derfor har jeg gjort det til en vane å gå regelmessig på do og tisse. Selv om jeg ikke må på do, der og da. Går alltid på do hvis jeg skal ut hjemmefra, før dusj og ellers regelmessig gjennom dagen. Tror ikke det er spesielt smart å gå rundt å holde seg i timesvis heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå