MayLinn90 Skrevet 14. august 2022 #1 Del Skrevet 14. august 2022 Vis dere skulle velge en av disse to alternativene, hva ville dere valgt. 1. Ha IQ på 85, med formue. 2. Geni, uten formue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. august 2022 #2 Del Skrevet 14. august 2022 MayLinn90 skrev (5 timer siden): Vis dere skulle velge en av disse to alternativene, hva ville dere valgt. 1. Ha IQ på 85, med formue. 2. Geni, uten formue. IQ på 85 + formue. Høres lykkelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. august 2022 #3 Del Skrevet 14. august 2022 (endret) 1. Man klarer seg greit på 85, det er jo innen normal IQ. Endret 14. august 2022 av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. august 2022 #4 Del Skrevet 14. august 2022 forfatterina skrev (10 timer siden): Helt klart et geni uten formue. For genier vet jo hvordan de skal tjene penger! hehe, jeg føler meg genial, allerede!! Tenker det samme og det hadde føltes fantastisk å være et geni 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. august 2022 #5 Del Skrevet 14. august 2022 Jeg ville vært et geni, da kunne jeg sikkert funnet en måte å bli rik på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cisco Skrevet 14. august 2022 #6 Del Skrevet 14. august 2022 Har ikke folk med høy IQ høyere selvmordsfare, samt diagnoser som bipolar? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 14. august 2022 #7 Del Skrevet 14. august 2022 Selvfølgelig vil jeg aller helst være et geni, samtidig så er det noe som sier meg at den rike pappskallen vil ha et lykkeligere liv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MayLinn90 Skrevet 15. august 2022 Forfatter #8 Del Skrevet 15. august 2022 Entern skrev (På 14.8.2022 den 7.38): IQ på 85 + formue. Høres lykkelig ut. Det er filosofisk spørsmål. Spørs hvor mye formuen er på. Og ha høy IQ kan være til en fordel, men også gi ulemper. Man ser verden og ting rundt seg på en litt annerledes måte en dem med lavere IQ. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. august 2022 #9 Del Skrevet 15. august 2022 MayLinn90 skrev (5 minutter siden): Det er filosofisk spørsmål. Spørs hvor mye formuen er på. Og ha høy IQ kan være til en fordel, men også gi ulemper. Man ser verden og ting rundt seg på en litt annerledes måte en dem med lavere IQ. Minner om en fin men fæl tegning jeg så engang. En mann står oppå et par tre bøker. Han ser et nydelig paradis foran seg. En annen mann står oppå et lass med bøker. Han ser at paradiset bare er et forheng, bak er det en forferdelig rykende ruin. 😲😦😑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå