Gå til innhold

Han vil ikke ligge mer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nå drevet av og ligget med en fyr et halvårs tid. Forrige halvår drev vi lite gran av, men i fra januar og til nå har vi ligget når begge to en nødende etter fest. Sist jeg lå med han var for to uker siden, og etter det har vi ikke hatt noe kontakt. Vi har ingen forpliktelser og vi ligger med hvem vi vil. Uten at noen blir lei seg eller sure.

Jeg har heller ikke tenkt noe på denne gutten siden sist jeg var med han, men i dag fikk jeg plutselig en melding helt ut av det blå fra han «jeg vil ikke pule deg mer». Altså hvor kommer dette i fra? Jeg har nå begynt og snakke med en fyr som er så god og snill, så hadde jo uansett ikke tenkt til og ligge med han videre, men bare la hele greia gå over av seg selv. Han begynte også og si at han ble voldtatt noe som gjorde meg sint og forbanna fordi sånne ting tuller man ikke med. Etterpå så sa han «neida, bare tulla men vi ikke pule mer»

Men hvor kommer dette i fra? Skjønner virkelig ingenting. Jeg føler meg dum og droppa på en måte, selvom jeg egentlig ikke brydde meg. Føler meg bare som en taper og at det kanskje er noe galt med meg :(

Anonymkode: 44718...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du vært mer lunken enn "på" etter du møtte han som er "så god og snill"? Kanskje han ville komme deg i forkjøpet og avslutte før du gjør det? Eller er det normalt for dere å ikke snakkes på to uker? 

Eller kanskje han har funnet ei han vil satse på. 🤷‍♀️ Hvorfor ikke bare spørre (?) så slipper du å gruble iallfall. 

Anonymkode: fd6da...fc6

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente han at du hadde voldtatt ham? 

Eller hadde han nylig blitt voldtatt? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har du vært mer lunken enn "på" etter du møtte han som er "så god og snill"? Kanskje han ville komme deg i forkjøpet og avslutte før du gjør det? Eller er det normalt for dere å ikke snakkes på to uker? 

Eller kanskje han har funnet ei han vil satse på. 🤷‍♀️ Hvorfor ikke bare spørre (?) så slipper du å gruble iallfall. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mente han at du hadde voldtatt ham? 

Eller hadde han nylig blitt voldtatt? 

Jeg spurte «hvorfor kommer du med dette her nå?» og da skrev han «fordi jeg ble voldtatt når vi lå forrige gang» også spurte jeg hvem. Og da skrev han «deg» også skrev jeg «jeg håper du tuller nå» og da skrev han «neida bare tulla men vil ikke pule mer.» 

Vi er sånn som aldri snakker ellers, aldri. Ingenting av snapper eller meldinger, og sist jeg var med han var for to helger siden. Altså to uker. Men helt plutselig i dag fikk jeg denne meldingen. Jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg spurte «hvorfor kommer du med dette her nå?» og da skrev han «fordi jeg ble voldtatt når vi lå forrige gang» også spurte jeg hvem. Og da skrev han «deg» også skrev jeg «jeg håper du tuller nå» og da skrev han «neida bare tulla men vil ikke pule mer.» 

Vi er sånn som aldri snakker ellers, aldri. Ingenting av snapper eller meldinger, og sist jeg var med han var for to helger siden. Altså to uker. Men helt plutselig i dag fikk jeg denne meldingen. Jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke dette.

Så dere pleier å ha opphold på to uker eller mer? 

Tror du bare skal tolke det direkte. Han vil ikke pule med deg mer. Han har sikkert funnet seg en ny ff eller dater noen. Tror ikke du skal legge noe mer i det enn det. Kan hende han vil informere deg, slik at han plutselig ikke får en "hei, skal vi pule?" "Jeg har lyst på deg" tekst som daten ser. 🤷‍♀️

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så dere pleier å ha opphold på to uker eller mer? 

Tror du bare skal tolke det direkte. Han vil ikke pule med deg mer. Han har sikkert funnet seg en ny ff eller dater noen. Tror ikke du skal legge noe mer i det enn det. Kan hende han vil informere deg, slik at han plutselig ikke får en "hei, skal vi pule?" "Jeg har lyst på deg" tekst som daten ser. 🤷‍♀️

Ja, helt i orden det. Men vi kan ha opp i mot en måned der vi ikke ser hverandre heller snakker men om noen av oss er «nødene» sender vi melding. Jeg har selv begynt og date en annen jeg vil satse litt på. Men jeg sender ikke melding til han for det og skriver «vil ikke pule deg mer». Går helt fint for meg, men føler meg bare så liten etter en sånn melding. Fikk ikke noe ordentlig svar engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skriver at «uten at noen blir lei eller sure». Dette stemmer jo åpenbart ikke. Hadde du faktisk ment dette så hadde du lest meldingen, ledd og ikke tenkt noe mer på det. Men her tar du det faktisk så langt at du må skrive om det på et anonymt forum. Du er åpenbart opprørt helt uten grunn. 

Anonymkode: 46405...be0

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Eller hvorfor ikke bare la vær å svare. Det hadde jeg gått for. 0 - respons, så kan han sitte der å lure 😂😂

Anonymkode: b15b3...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gjør det motsatte av å ghoste. Det er veldig ryddig av ham synes jeg da. 

Anonymkode: 969f4...593

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil vel bare gi deg beskjed om beslutningen han har tatt? 

Årsaken kan være flere - at han tenker at du (eller han selv) kan ha behov for closure, at han dater ei mer seriøst og ikke vil risikere en henvendelse fra deg som hun kan snappe opp, eller at han rett og slett tenker det mest skvære er å si ifra. Who knows. Det er ikke noe man behøver analysere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ville vel vare gi beskjed om at det var over. Kanskje han har møtt noen andre han vil pule på, eller en han faktisk er interessert i? Ikke verre enn det. 

Anonymkode: fce58...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner på en måte at det kan bli klønete kommunikasjon hvis dere har hatt en veldig businessminded ff-relasjon som han vil avslutte. Hvis han begynte å forklare masse ville det sikkert virke innbilsk eller noe. 

Anonymkode: 4c03a...4c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skriver jeg så alle kan se. Vi har ikke blitt enige om og være ff, dette er noe om bare skjer. Akkurat som et random ons. Hvis jeg er «nøden» eller han er så sender vi ei melding. Men dette er KUN NÅR VI DRIKKER. Jeg puler andre når og hvor jeg vil og akkurat det samme med han. Den helgen der lå han med ikke bare meg, men ei annen også. Samme med meg. Nettopp fordi vi kan ligge med hvem vi vil og vi gjør det og tenker ikke noe over det. Er null serriøst. 

Jeg tenker det bare hadde dabba ut, men at han plutselig når er full på et vors. To uker etterpå skriver «jeg vil ikke pule deg mer». Og når jeg spør skal han ha til at jeg har voldtatt han. Jeg ble så lei meg at jeg begynte og grine fordi er noe som er stygt og tulle med er det det. Denne kvelden var det han som tok kontakt med meg og han var den som var klarest i hue. Men som han skrev «tulla bare, men vil ikke pule meg».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er teit som spurte om hvorfor (slik du beskriver relasjonen kommer det jo helt på det samme om dere ligger eller ikke), og han var teit som spøkte med voldtekt. 

Du trenger egentlig ikke bruke mer tid på å tenke på dette. 

Anonymkode: 969f4...593

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke mye redd for livmorhalsen din. For hver nye partner økes faren for livmorhalskreft med 10 %. Å ligge rundt er aldri bra. Ta deg sammen og bruk hodet ditt!

Anonymkode: 5a94e...84e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt psykt å spøke om voldtekt 😟

Tenker du bare blokker han ut av livet ditt og går videre med han nye du nevnte❤

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du er ikke mye redd for livmorhalsen din. For hver nye partner økes faren for livmorhalskreft med 10 %. Å ligge rundt er aldri bra. Ta deg sammen og bruk hodet ditt!

Anonymkode: 5a94e...84e

Nå var det vel ikke dette ts spurte om? Kanskje det er du som heller bør ta deg sammen?😊

Ts: om han tuller med at du voldtok han, er han en idiot. Han er ikke verdt at du bryr deg noe mer om han. Gå videre. Om han skriver noe mer til deg, så svarer du ikke. Han kan ikke holde på sånn.

Anonymkode: 38d33...0b4

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Muffin man
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

dag fikk jeg plutselig en melding helt ut av det blå fra han «jeg vil ikke pule deg mer».

Høres ut som en skikkelig gentleman dette her. 

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Herregud for et nek... Håper du kommer deg videre å får opp standarden.. Han her høres jo ut som en komplett idiot..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det var en klønete og umoden måte å si at han ville avslutte liggeopplegget deres. Det med voldtekten var ikke greit, men ellers skal han ha for at han ga deg beskjed. 

Ville ikke lagt så mye mer i det. Han har jo sagt at han bare tullet. 

Gå videre og gled deg over at du har truffet en du liker❤️ 

Anonymkode: 2152f...66f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...