Gjest Adobyen Skrevet 13. august 2022 #1 Del Skrevet 13. august 2022 (endret) Jeg lurte på det en gang, da fulgte jeg og deltok i en slik tråd. Den lå ganske lenge til moderering før den forsvant fra den tråden. Så tenkte jeg at den var ryddet og lagt på plass og søkte etter den, men fant den ikke. Så lurte jeg litt på hva som hadde skjedd med den. Jeg tror kanskje at hele tråden ble slettet, og det er sikkert helt ok. Men jeg har faktisk et ønske til dere som styrer her: Kan dere være så snille å legge inn en beskjed på samme tråden om moderering om at tråden har blitt slettet? Det hadde jeg ønsket og likt. Ikke for å starte noen videre diskusjon eller noe, men bare for å få vite det. Jeg håper at dere forstår spørsmålet og er takknemlig om dere vurderer det. Endret 14. august 2022 av Adobyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. august 2022 #2 Del Skrevet 14. august 2022 Adobyen skrev (4 timer siden): Jeg lurte på det en gang, da fulgte jeg og deltok i en slik tråd. Den lå ganske lenge til moderering før den forsvant fra den tråden. Så tenkte jeg at den var ryddet og lagt på plass og søkte etter den, men fant den ikke. Så lurte jeg litt på hva som hadde skjedd med den. Jeg tror kanskje at hele tråden ble slettet, og det er sikkert helt ok. Men jeg har faktisk et ønske til dere som styrer her: Kan dere være så snille å legge inn en beskjed på samme tråden om moderering om at tråden har blitt slettet? Det hadde jeg ønsket og likt. Ikke for å starte noen videre diskusjon eller noe, men bare for å få vite det. Jeg håper at dere forstår spørsmålet og er takknemlig om dere vurderer det. Det hadde vært en bra ting om de kunne gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 14. august 2022 #3 Del Skrevet 14. august 2022 Hei. Jeg vet ikke hvilken spesifikk tråd du sikter til, så jeg svarer generelt. Noen tråder tar lengre tid å moderere, enten fordi det er lange tråder, mange regelbrudd, eller at man må diskutere tråden med resten av teamet. Om det er regelbrudd i hovedinnlegget, så vil tråden fjernes permanent. Det samme vil kunne skje om tråden er opprettet av trollebruker eller utestengt bruker. Når det gjelder å legge igjen notis på tråder som har blitt slettet, så er ikke det noe som har vært diskutert i løpet av de årene jeg har vært med i teamet. Pr i dag så er det så enkelt som at dersom tråden forsvinner fra listen over "tråder skjult for moderering" så er tråden enten slettet eller åpnet. Uten å lete opp helt konkrete tall, så blir omtrent 10-30 tråder fjernet hver dag, noe som vil gjøre at en fullstendig liste vil kunne bli fryktelig lang i løpet av svært kort tid. Noen tråder skjules for moderering over lengre tid, andre skjules knapt en halvtime før de åpnes eller slettes. Så det å få inn en praksis på å legge igjen info om sletting av tråder vil kunne gi en del utfordringer slik jeg ser det, både fordi man må lage noen grenser for hvilke tråder det skal informeres om, og hvor lenge eventuelt info skal ligge ute. Men jeg skal ta med meg ønsket videre og legge inn som punkt neste gang vi skal ha møte i teamet _popcorn_, adm 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 15. august 2022 #4 Del Skrevet 15. august 2022 _popcorn_ skrev (På 14.8.2022 den 11.00): Hei. Jeg vet ikke hvilken spesifikk tråd du sikter til, så jeg svarer generelt. Noen tråder tar lengre tid å moderere, enten fordi det er lange tråder, mange regelbrudd, eller at man må diskutere tråden med resten av teamet. Om det er regelbrudd i hovedinnlegget, så vil tråden fjernes permanent. Det samme vil kunne skje om tråden er opprettet av trollebruker eller utestengt bruker. Når det gjelder å legge igjen notis på tråder som har blitt slettet, så er ikke det noe som har vært diskutert i løpet av de årene jeg har vært med i teamet. Pr i dag så er det så enkelt som at dersom tråden forsvinner fra listen over "tråder skjult for moderering" så er tråden enten slettet eller åpnet. Uten å lete opp helt konkrete tall, så blir omtrent 10-30 tråder fjernet hver dag, noe som vil gjøre at en fullstendig liste vil kunne bli fryktelig lang i løpet av svært kort tid. Noen tråder skjules for moderering over lengre tid, andre skjules knapt en halvtime før de åpnes eller slettes. Så det å få inn en praksis på å legge igjen info om sletting av tråder vil kunne gi en del utfordringer slik jeg ser det, både fordi man må lage noen grenser for hvilke tråder det skal informeres om, og hvor lenge eventuelt info skal ligge ute. Men jeg skal ta med meg ønsket videre og legge inn som punkt neste gang vi skal ha møte i teamet _popcorn_, adm Ja, det hadde vært nok om tråden som har lagt under moderering her inne kunne blitt merket som Slettet i et par dager før den ble fjernet. Det er ikke nødvendig å lage noen egen liste. Når jeg følger en tråd så ser jeg innom her hver dag for å se om den fortsatt er til moderering før jeg søker etter den andre steder. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå