Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvis ja, så synes jeg det burde vært ulovlig. Det er faktisk ulovlig i mange land. Tollere konfiskerer trolldom redskaper og tekster hvis de finner i bagasjen. 

Trolldom skader mange mennesker. 

Endret av Akryl
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Norge tror ikke på trolldom, og at det finnes, og da er det heller ikke ulovlig. 

Runebommen(e) til samene tror Norge er en fin kulturskatt. 

Ja, det burde vært ulovlig. Men det blir jo vanskelig å håndheve. Ikke glem 1600-1700- tallet hvor folk ble brent på bålet pga. antatt trolldom..... 

Anonymkode: 14016...9e8

• Nyttig 2
Skrevet

Før man kan forby noe så må det først bevises at det eksisterer, Norge er ikke en islamiststat og primitive handlinger som heksebrenning har vi sluttet med for flere hundre år siden. 

Anonymkode: 9f509...550

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Lurer på om trolldom gikk under kvakksalverloven som ble opphevet i 2004? Mulig det er mer trolldom rundt om nå i såfall.

Anonymkode: 8bb44...16d

• Nyttig 1
Skrevet
Akryl skrev (24 minutter siden):

Hvis ja, så synes jeg det burde vært ulovlig. Det er faktisk ulovlig i mange land. Tollere konfiskerer trolldom redskaper og tekster hvis de finner i bagasjen. 

Trolldom finnes ikke, det er derfor ikke ulovlig...

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Før man kan forby noe så må det først bevises at det eksisterer, Norge er ikke en islamiststat og primitive handlinger som heksebrenning har vi sluttet med for flere hundre år siden. 

Anonymkode: 9f509...550

Nettopp.

• Liker 1
Skrevet

Trolldom er lek.

Jeg har møtt ting som hadde avadra kadabra deg til ikke-eksistens på sekundet 😉

Og utkjempet de tinga ;)

Skrevet

Var en tråd om det for noen år siden:

Anonymkode: fb534...d96

• Liker 1
Skrevet
Akryl skrev (På 14.8.2022 den 1.47):

Det burde jo vært ulovlig.. Har hørt mye trist. 

Men du.. Litt utenom tema her, du virker som en gøyal person å snakke med😊 hyggelig ment. 

• Liker 2
Skrevet
Uglems skrev (6 timer siden):

Det burde jo vært ulovlig.. Har hørt mye trist. 

Men du.. Litt utenom tema her, du virker som en gøyal person å snakke med😊 hyggelig ment. 

Takk.   Sort magi er ikke lek som de andre tror

• Liker 1
Skrevet
On 8/14/2022 at 1:47 AM, Akryl said:

Om jeg kan spørre, av ren nysgjerrighet, hvilke land har lover mot dette? 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.8.2022 den 2.09):

Lurer på om trolldom gikk under kvakksalverloven som ble opphevet i 2004? Mulig det er mer trolldom rundt om nå i såfall.

Anonymkode: 8bb44...16d

Kvakksalveri er ikke trolldom men å selge urter//drikker/gjenstander ved å påstå at de kurerer sykdommer når det er null belegg for at det finnes noen effekt er det.

Enkelte, hvis navn jeg ikke skal nevne, fra visjon Norge påstår at Gud fikser både helsen din og strømregningen om du bare sender han penger. DET er kvakksalveri. 

Det er masse kvakksalveri i dag. 

Anonymkode: 1a6f9...f4e

• Liker 1
Skrevet
Akryl skrev (8 minutter siden):

Takk.   Sort magi er ikke lek som de andre tror

Nei det er virkelig ikke det. Det er ihvertfall noe man skal holde seg langt unna.. 

Skrevet
Akryl skrev (På 14.8.2022 den 1.47):

Det er ikke nødvendig å importere troll gjennom toll. Vi har nok redskaper her hjemme, eller vi lager det selv.

Anonymkode: d50f5...3a2

Skrevet

I told you to take away his staaaaff!

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
mingus skrev (2 timer siden):

I told you to take away his staaaaff!

You would not part an old man from his walking stick?

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...