AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #1 Del Skrevet 13. august 2022 Jeg er sikkert super treig, men har funnet ut nå at det finnes en mattilbud app. Dette er jo genialt! Jeg har ikke reklame i posten så mottar aldri tilbuds aviser. Men med denne appen kan man jo finne kjempegode tilbud å spare masse penger! Jeg handler alltid på Kiwi, og når det koster opp til 80 kr for en kjøttdeig da er det greit å følge med tilbud og kaste i fryseren. Vi har alltid bare kjøpt det vi liker og ikke sett på prisene. Men nå når matprisene har gått så sinnsykt mye opp er det veldig mye å spare. Så til alle dere andre barnefamilier som bruker mye penger på mat så anbefaler jeg denne appen mattilbud heter appen Anonymkode: d7b5b...ff9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #2 Del Skrevet 14. august 2022 Prøv også appen kupp. Der kan du søke etter matvarer Anonymkode: d823d...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #3 Del Skrevet 14. august 2022 Tusen takk for at dere deler, begge to ❤️ Anonymkode: 128d6...942 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #4 Del Skrevet 14. august 2022 Å kjøpe vanlig kjøttdeig til 80 kroner er uaktuelt. Så her er den byttet ut med svine- eller kyllingkjøttdeig. Men det hjelper lite hvis det er tilbud på mat på Obs eller Extra som jeg ikke bruker. Jeg håper det er en innstilling i appen så en kun får tilbud fra butikker som faktisk befinner seg i byen her. Å betale over 200 kroner i bussbilletter for å handle "billig" på Obs er jo ikke aktuelt. Anonymkode: 629bf...83c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #5 Del Skrevet 14. august 2022 Følger med på de tre butikkene jeg kjører forbi i jobbsammenheng. Ser over og lager en plan søndag, scroller tilbud hver søndag/mandag. Handler så bulk av det jeg ser er ekstra billig. Sparer nok en god del tusenlapper på dette i året. Når jeg gjør det ukentlig så er det egentlig minimalt med ekstra innsats. I tillegg kommer all tiden jeg sparer på å for eksempel bare kjøpe toalettpapir, tannkrem, hermetiserte tomater... en gang i året. Anonymkode: b758c...5ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå