Gå til innhold

Her kan dere finne masse gode tilbud på mat

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er sikkert super treig, men har funnet ut nå at det finnes en mattilbud app. 
Dette er jo genialt! Jeg har ikke reklame i posten så mottar aldri tilbuds aviser. 
Men med denne appen kan man jo finne kjempegode tilbud å spare masse penger! 
Jeg handler alltid på Kiwi, og når det koster opp til 80 kr for en kjøttdeig da er det greit å følge med tilbud og kaste i fryseren. 
Vi har alltid bare kjøpt det vi liker og ikke sett på prisene. Men nå når matprisene har gått så sinnsykt mye opp er det veldig mye å spare. 
Så til alle dere andre barnefamilier som bruker mye penger på mat så anbefaler jeg denne appen 

mattilbud heter appen 

Anonymkode: d7b5b...ff9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv også appen kupp. Der kan du søke etter matvarer 

Anonymkode: d823d...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjøpe vanlig kjøttdeig til 80 kroner er uaktuelt. Så her er den byttet ut med svine- eller kyllingkjøttdeig. Men det hjelper lite hvis det er tilbud på mat på Obs eller Extra som jeg ikke bruker.

Jeg håper det er en innstilling i appen så en kun får tilbud fra butikker som faktisk befinner seg i byen her. Å betale over 200 kroner i bussbilletter for å handle "billig" på Obs er jo ikke aktuelt.

Anonymkode: 629bf...83c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med på de tre butikkene jeg kjører forbi i jobbsammenheng. Ser over og lager en plan søndag, scroller tilbud hver søndag/mandag. Handler så bulk av det jeg ser er ekstra billig. Sparer nok en god del tusenlapper på dette i året. 

Når jeg gjør det ukentlig så er det egentlig minimalt med ekstra innsats. I tillegg kommer all tiden jeg sparer på å for eksempel bare kjøpe toalettpapir, tannkrem, hermetiserte tomater... en gang i året. 

Anonymkode: b758c...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...