Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så eksen min på Tinder og så senere på Happn. Flere av mine single venninner har fått han opp også. Jeg sa til han at det ikke var så lurt siden han har kjæreste (de har vært sammen ganske lenge) og det er lett å bli oppdaget. Han så ganske flau ut. 

Noen uker senere var han sint på meg for noe, og dette kom opp. Da sa han at han og kjæresten var på Tinder «sammen» uten å si noe mer om dette. Jeg tror det må være noe han har funnet på, for jeg kjenner han veldig godt, og han har aldri vært interessert i trekant eller noe i den retningen. Heller ikke typen som ligger rundt, da han har nærmest en fobi for sykdommer.

Er det noen som har hørt om par som er «sammen» på Tinder? Synes det hørtes veldig rart ut. Han hadde en helt vanlig profil med bilde av han og fylt inn de vanlige greiene om barn/trening osv. 

Anonymkode: 9ed00...dee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hender jeg ser noen som skriver i klartekst, at det er et par. Hvis ikke, hadde jeg ikke trodd på historien. 

Anonymkode: 70d95...8f0

• Liker 3
Skrevet

Han er mest sannsynlig utro eller på vei ut. 

Anonymkode: 83cfb...deb

• Liker 2
Skrevet

Er dette egentlig noe du har noe med? Kan han ikke få lov til å styre på som han vil uten din innblanding?

Anonymkode: 318e5...491

• Liker 1
Skrevet

Åpent forhold, eller uforpliktende forhold? Flere muligheter der.

Anonymkode: ebcb7...027

Skrevet

Mange par på tinder som søker en tredje men da kommer det som oftest tydelig frem i profilen 👍

Bytta til happen og der har jeg ikke sett noen sånne 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...