Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man se forskjell på nytt og gammelt newborn seat på bilder? Er så mange som ikke merker det som nytt eller gammelt i annonser.. Kan selvfølgelig spørre, men lurer på hvordan man kan se dette? 

Og er det fordeler med nytt vs. gammelt, eller går det like fint med et gammelt? ☺️

Anonymkode: d5271...0b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du på selve tripp trapp stolen ny eller gammel? Eller newborn seat som kun passer på nyere tripp trapp?

Om det gjelder det første kan man se forskjell ja. Gammel tripp trapp har et hull i hver side hvor den bøylen som skal være foran barnet er. For den bøylen kunne man poppe inn om man bruker litt krefter.

På nyere tripp trapp er det en annen patent fordi frontbøylen er i plast. Vet ikke om det ga mening 🙈

Skrevet
5 hours ago, Kakaoen said:

Tenker du på selve tripp trapp stolen ny eller gammel? Eller newborn seat som kun passer på nyere tripp trapp?

Om det gjelder det første kan man se forskjell ja. Gammel tripp trapp har et hull i hver side hvor den bøylen som skal være foran barnet er. For den bøylen kunne man poppe inn om man bruker litt krefter.

På nyere tripp trapp er det en annen patent fordi frontbøylen er i plast. Vet ikke om det ga mening 🙈

Det kom et nytt new born sete i 2018 (?)

Ja, TS, jeg tror du kan se forskjell, ser iallfall stor forskjell i reklamen.

Anonymkode: 4a4b2...779

Skrevet

Stor forskjell visuelt på nytt og gammelt. Det nye er mye mer «liggende». Jeg foretrekker forøvrig det gamle 😉

Anonymkode: 254b0...7e4

• Liker 1
Skrevet

Vi har det nye og det kan stå i to posisjoner. Tilnærmet liggende og ganske oppreist (vippestol-oppreist?). Ei i barselgruppa har det gamle, og det har bare én posisjon. Mener å huske det er den oppreiste stillingen.

Anonymkode: cc6c7...1e8

Skrevet
Kakaoen skrev (10 timer siden):

Jeg tenker på selve newborn seat, som jeg skriver. ☺️ Men takk. ☺️ 

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Stor forskjell visuelt på nytt og gammelt. Det nye er mye mer «liggende». Jeg foretrekker forøvrig det gamle 😉

Anonymkode: 254b0...7e4

Ja, det var noen som sa at den mest oppreiste posisjonen på det nye var mindre oppreist enn hva det gamle er? Hvis det gir mening? Så kanskje det går bra me det gamle,  da ☺️

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tenker på selve newborn seat, som jeg skriver. ☺️ Men takk. ☺️ 

Ts

Aha skjønner. Men du ser det på beltespenna! For jeg hadde et annet et i 2016 enn hva jeg har nå. Og ser på gamle bilder at beltespennene er forskjellige. Den gamle så ser beltespenna ut som et slags kattehode 😉

• Hjerte 1
Skrevet
Kakaoen skrev (2 timer siden):

Aha skjønner. Men du ser det på beltespenna! For jeg hadde et annet et i 2016 enn hva jeg har nå. Og ser på gamle bilder at beltespennene er forskjellige. Den gamle så ser beltespenna ut som et slags kattehode 😉

Ah, fantastisk. Tusen takk! ❤️ Det var lurt. Den detaljen hadde jeg ikke ro nok i meg til å finne. ☺️ Synes du den nye versjonen er bedre enn den gamle? Har det noe å si? 

Ts 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ah, fantastisk. Tusen takk! ❤️ Det var lurt. Den detaljen hadde jeg ikke ro nok i meg til å finne. ☺️ Synes du den nye versjonen er bedre enn den gamle? Har det noe å si? 

Ts 

Er 6 år siden jeg hadde den gamle, så merka ikke at de var forskjellige før jeg så på bildene av storebroren i stolen. Men som de andre nevner så føler jeg den nye er mer liggende. Til nyfødt er den fin. Spent på om den funker til en på 4 mnd som prøver å sette seg opp 😂

Med andre ord, null problem å kjøpe den eldre versjonen 😃

Skrevet

De er helt forskjellig, så ja, det er lett å se. Gammel til høyre,  ny til venstre, på alle bilder. Se under, f.eks. Screenshot_20220814-194128_Chrome.thumb.jpg.86858c8e7c56ec2a271e0b94ae26d9aa.jpg

Anonymkode: a72e3...087

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...