Gå til innhold

barn og alkohol

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor er det så tabubelagt og ta seg noen øl/glass vin om kvelden, selv om man har barna? 

Anonymkode: 84349...9d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem sier det?

Anonymkode: a3627...95f

Skrevet

Det er bare noen som legger det frem slik så man skal få dårlig samvittighet.  Bare kjør på du så lenge du ikke blir påvirket eller mister kontroll.

Anonymkode: cfdb0...7f1

Skrevet

Mens barna er våkne mener jeg Max 2 enheter er greit, hvis de har lagt seg så kan man ta 1-2 til. Det er min personlige mening, men jeg drikker så og si aldri med barna mine tilstedet, så denne «regelen» bruker jeg når vi er i selskap osv. 

Anonymkode: baf2e...011

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

hvorfor er det så tabubelagt og ta seg noen øl/glass vin om kvelden, selv om man har barna? 

Anonymkode: 84349...9d9

altså jeg synes ikke det er så tabu, tar meg gjerne et par øl eller vin glass etter barnet har sovnet

Anonymkode: 0776c...94b

Skrevet

Det er ikke det...men problemet er når 2 øl blir til 12 øl..eller masse alkohol.

Og at mange voksne ikke klarer å slutte...og dermed er fulle når de er med barna. 

Skrevet

Er det? Ikke et problem i min krets. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg drikker ikke når barna er her. Men det er pga min oppvekst. Jeg er dessverre skadet når det kommer til alkohol. Jeg takler ikke fulle folk 

Anonymkode: dc370...0e3

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Ingenting galt å ta seg en øl om kvelden, men å drikke seg full eller brisen med barn til stedet, det er så galt som det kan få blitt.

Skrevet

Fordi barn merker med en gang at foreldre har drukket.

Anonymkode: d732d...dfc

Skrevet

Jeg tror det er mest her på kg at det er tabulagt.

I det virkelige liv er det større skille på å drikke en øl eller drikke 12 øl.

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke det. Bare på KG.

I det virkelige liv kjenner jeg ikke en eneste person, venner eller familie, som ikke tar et-par glass selv om barna er der. Seneste i går grillet vi og koste oss med vin i sola. Jeg kjenner heller ingen som blir full/brisen sammen med barn. 

Anonymkode: c5fc4...ed4

Skrevet

Noen skal overdramatisere absolutt alt 🤷‍♀️

Anonymkode: d33ce...0dc

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Stor forskjell på et glass eller to over noen timer og drikke seg beruset... 

Tok en whiskey etter ungen sovnet. 

Ikke beruset og sto opp 08.00 klar for dagen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...