AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #1 Skrevet 13. august 2022 Jeg hater utroskap. Jeg hadde flyttet fra min samboer om han hadde vært utro (om alt annet enn flørting og kyss),og jeg hater løgner. Jeg forstår at slikt kan skje,men jeg mener at det eneste riktige å gjøre er å si det til den man er sammen med med en gang. Personen får da selv bestemme om de ønsker å tilgi. Hun fortalte meg nylig at hun puler en fyr PÅ jobb. Hun er en kjempesøt og fin jente, og jeg hadde aldri trodd hun kunne gjøre noe sånt. Jeg har tidligere mistet mange venner fordi jeg er veldig ærlig og egentlig aldri skjult noens hemmelighet. Hun ba meg ikke si noe, men jeg har fortalt henne at jeg synes det er grusomt mot samboeren hennes som er fantastisk søt og snill fyr, ingenting vondt i han, og sa egentlig at det eneste riktige for henne å gjøre er å slå opp. Hun har nå følt at hun vil satse på forholdet sitt men jeg sliter så fælt med å ikke si noe. Han fortjener å vite det. Hadde jeg vært i hans sko hadde jeg håpet hvem som helst fortalte meg det. Jeg har tenkt at jeg kan holde det hemmelig om hun uansett skulle slå opp fordi da slipper han henne,pluss at det er synd å ødelegge tilitten til en så fin mann. Hadde jeg vært han hadde jeg følt meg så forjævlig om andre visste det og ikke sa noe. De begge er tett på meg og min samboer og vi ses flere ganger i uka. Så føler jeg rives litt i to. Jeg vil jo ha henne som venninne men jeg vil at hun skal fortelle han det. Æhhh!!! Egentlig ingen spørsmål. Bare måtte blåse ut Anonymkode: 245aa...447 4
Gjest Chroma Skrevet 13. august 2022 #2 Skrevet 13. august 2022 Ville ikke hatt en venninne med så bedriten moral. Hadde følt at det eneste rette var å fortelle han det, med mindre hun gjorde det selv.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #3 Skrevet 13. august 2022 Chroma skrev (1 minutt siden): Ville ikke hatt en venninne med så bedriten moral. Hadde følt at det eneste rette var å fortelle han det, med mindre hun gjorde det selv. Jeg føler egentlig det samme. Har veldig lyst til at hun skal si det selv. Hun vet hun blir kastet ut da. Men hun har jo satt seg selv i denne situasjonen. Jeg må nesten bare prøve å presse henne til å si det selv Anonymkode: 245aa...447 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #4 Skrevet 13. august 2022 Det er ikke opp til deg å dømme. Anonymkode: 13c55...e63 19 1
Gjest Chroma Skrevet 13. august 2022 #5 Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg føler egentlig det samme. Har veldig lyst til at hun skal si det selv. Hun vet hun blir kastet ut da. Men hun har jo satt seg selv i denne situasjonen. Jeg må nesten bare prøve å presse henne til å si det selv Anonymkode: 245aa...447 Ja, hun har satt seg selv i denne situasjonen. Utroskap er så utrolig stygt gjort og de som blir bedratt fortjener å få vite om det så de kan velge selv om de ønsker å være i et forhold med et slikt menneske eller ikke.
Gjest Chroma Skrevet 13. august 2022 #6 Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke opp til deg å dømme. Anonymkode: 13c55...e63 Det ble det når venninnen fortalte henne det.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #7 Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke opp til deg å dømme. Anonymkode: 13c55...e63 Jeg ønsker ikke å være med i en sånn løgn Anonymkode: 245aa...447 8
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #8 Skrevet 13. august 2022 Du kan kutte henne som venninne hvis du ikke ønsker sånne folk i livet ditt, men det er ikke opp til deg å fortelle typen det. Pass dine egne saker. Anonymkode: 97e15...c70 15
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #9 Skrevet 13. august 2022 Chroma skrev (1 minutt siden): Ja, hun har satt seg selv i denne situasjonen. Utroskap er så utrolig stygt gjort og de som blir bedratt fortjener å få vite om det så de kan velge selv om de ønsker å være i et forhold med et slikt menneske eller ikke. Jeg er helt enig Anonymkode: 245aa...447 4
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #10 Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke opp til deg å dømme. Anonymkode: 13c55...e63 Nei, det er egentlig opp til mannen som blir bedratt. Men han kommer jo ikke til å få vite noe så... Anonymkode: bc6c3...11f 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #11 Skrevet 13. august 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er ikke opp til deg å dømme. Anonymkode: 13c55...e63 Joda, TS kan gjerne dømme, men syns ikke det er opp til henne å fortelle det. Anonymkode: 97e15...c70 4
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #12 Skrevet 13. august 2022 Når hun fortalte deg om det, satte hun deg også i en shit posisjon - og den posisjonen kan du ta makt over! Fortell han det! Anonymkode: 8d7b2...9ac 5 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #13 Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan kutte henne som venninne hvis du ikke ønsker sånne folk i livet ditt, men det er ikke opp til deg å fortelle typen det. Pass dine egne saker. Anonymkode: 97e15...c70 Pass dine egne saker🙄 Så stygt gjort å vite om noe sånt men ikke si noen ting. Anonymkode: bc6c3...11f 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #14 Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan kutte henne som venninne hvis du ikke ønsker sånne folk i livet ditt, men det er ikke opp til deg å fortelle typen det. Pass dine egne saker. Anonymkode: 97e15...c70 Han er en venn og jeg hadde mista all tillit til mine venner om de holdt slik skjult for meg. Jeg mener jo at det er hennes ansvar men faen så vanskelig å ikke si noe til han. Snakk om sola. Han kom ut av blokka akkurat nå mens jeg sitter ute Anonymkode: 245aa...447 6 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #15 Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når hun fortalte deg om det, satte hun deg også i en shit posisjon - og den posisjonen kan du ta makt over! Fortell han det! Anonymkode: 8d7b2...9ac Jeg havner ofte i situasjoner hvor folk forteller meg hemmeligheter. Som jeg ikke engang vil vite. Dårlig ide å betro seg til meg som hater løgn, utroskap og har veldig sterk moral. Jeg lyver ikke på vegne av samboer engang. Lyver egentlig aldri. Anonymkode: 245aa...447 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #16 Skrevet 13. august 2022 Vel, hvis du forteller typen hennes det er det kanskje fair at du samtidig informere alle vennene dine om at du er mer opptatt av å være moralens vokter enn en god venn så de kan ta et aktivt valg om de ønsker et vennskap med deg. Jeg hadde i alle fall ikke ønsket en venninne som bruker ting jeg har sagt i fortrolighet mot meg rundt neste sving. Anonymkode: 0da5f...63f 14 2
Tone83 Skrevet 13. august 2022 #17 Skrevet 13. august 2022 Hvis du er venn med han bør Du si det, hvorfor skal du være med på å lure han? 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #18 Skrevet 13. august 2022 Kan du legge det til rette slik at han finner det ut selv? Jeg hadde ikke sagt noe, men vært observant og sett om jeg kunne få det til så han finner det ut selv. Det kan jo faktisk hende han selv blir sur over å bli fortalt noe sånt. Det er noe med at hvis du tråkker i dritt så lukter det bare mer. Anonymkode: 7dd65...261 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #19 Skrevet 13. august 2022 Bestevenninna mi var utro mot en tidligere kjæreste. Jeg syns ikke noe om sånn, å det kostet meg ikke en eneste kalori å fortelle det til kjæresten. Jeg kan ikke tenke meg noe slemmere enn å gå bak ryggen til den man skal tilbringe livet sitt med, fysj. Anonymkode: 30cc5...552 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #20 Skrevet 13. august 2022 Jeg hadde nok gitt beskjed til venninnen min at jeg ikke ønsker å ha en venninne som ligger med en fyr på jobb, samtidig som hun har en samboer hjemme. Hvorfor fortjener han å vite? Hva om han tenker annerledes enn deg på dette området, og ikke ønsker å få vite noe om dama har vært utro? Kanskje vet han det allerede også, men velger å overse? Han kan reagerer med sinne ovenfor deg, og han kan også velge å tro på dama si om hun nekter. Anonymkode: 9de80...ff9 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå