Gå til innhold

Bruke truseinnlegg i armhulene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg plages med å ofte få ringer under armene pga svette, kan det funke å feste (oppklippet) truseinnlegg og feste i armhulen på overdelen?? Noen erfaringer?? 

Anonymkode: edc0e...d32

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja faktisk, men anbefaler de ekstra tynne fra always, de grønne, ellers syns det! Funker knall, klipper ikke, bare limer på et par på innsiden. 

Anonymkode: 66e4a...d8d

• Liker 1
Skrevet

Jobber som skuespiller og mange av oss bruker truseinnlegg I armhulene så klærne ikke må vaskes/renses like ofte. Du klistrer den bare på innsiden av skjorta. 

Anonymkode: 528ba...05f

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Smarte råd, deo gir også misfargede klær.

Anonymkode: c417b...5de

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, det fungerer. Skulle ønske jeg visste det da jeg som ung klistret store biter Norgesplaster under armene, på huden. 

Men bedre er pads spesifikt til formålet. Det heter preserver, men du får treff på svettelapper også. :fnise: 

F. eks disse: https://www.med24.no/hudpleie/svetteproblemer/twob-sweat-pads-16-stk?gclid=Cj0KCQjwl92XBhC7ARIsAHLl9amdYauuScri2kXtduvHmfv_2XTDHpmWn9s5AKLAZ5CHrifyxlXmtWIaAsKjEALw_wcB

Anonymkode: d57fa...44f

• Nyttig 1
Skrevet
Per spellemann skrev (5 minutter siden):

Det finnes en deo på apoteket som svir verre enn du kan forestille deg. Du sover ikke den natten men neste dag så er du kvitt problemet. Høres det for godt ut til å være sant, prøv og takk meg senere

https://www.apotekhjem.no/alum-klor-naf-25-i-sprit-lin

Produktet selges ikke mer står det. 

Anonymkode: 91743...65b

Skrevet

Slet med det samme da jeg var yngre, og testet ut Yerka. Det er en flaske med rosa væske som man tar på en bomullspad og påfører i armhulene. Svir litt, og man må ikke bruke det når man nettopp har barbert for å si det slik! Tror jeg brukte det annenhver dag en periode, det står på flasken for så vidt! Kjøpte den på Cubus, men man får kjøpt flere andre steder. Fungerte veldig godt på både meg og søsteren min, og jeg har aldri vært plaget av det igjen. Verdt å teste ut! 

Anonymkode: 62bc4...528

• Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Produktet selges ikke mer står det. 

Anonymkode: 91743...65b

Jeg sjekket superraskt, så ikke det. Aluminiumklorid er det du trenger, de har sikkert noe tilsvarende. Fikser svetten for godt altså. Jeg svettet mye og konstant, kunne ikke tro det. Bedrer livskvaliteten så mye

Skrevet

Hvis du kan sy ville jeg faktisk sydd noen svettelapper du kan ta av og på med enten knapper eller glidelås. Spesielt til finere klær du ikke kan vaske på høye temperaturer.

Ellers anbefaler jeg å bytte deodorant hyppig, jeg blir "immun" etter et par måneder.

Anonymkode: 0e9eb...e2d

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.8.2022 den 22.40):

Slet med det samme da jeg var yngre, og testet ut Yerka. Det er en flaske med rosa væske som man tar på en bomullspad og påfører i armhulene. Svir litt, og man må ikke bruke det når man nettopp har barbert for å si det slik! Tror jeg brukte det annenhver dag en periode, det står på flasken for så vidt! Kjøpte den på Cubus, men man får kjøpt flere andre steder. Fungerte veldig godt på både meg og søsteren min, og jeg har aldri vært plaget av det igjen. Verdt å teste ut! 

Anonymkode: 62bc4...528

Yerka er helt genialt. Vet at det ihvertfall selges på Vita. Jeg svetter enormt mye og har hatt super hjelp av Yerka. Anbefales!!!

Anonymkode: ce24e...ae4

• Nyttig 1
Skrevet

Om du skal bruke Yerka eller en av de sterke alu-klorid deoene, så vær helt sikker på at du tåler såpass sterke produkter. 
Jeg har testet det flere ganger, og må vaske av etter ti minutter fordi det brenner. 
Om jeg er så uheldig at jeg rekker sovne, så har jeg utslett som klør og brenner i en ukes tid. 

Men truseinnlegg kan funke godt ja. 
Jeg kan bruke det om jeg har helt tettsittende klær som ikke beveger seg. Ellers får jeg merker rundt truseinnleggene, noe som egentlig ser enda verre ut. 

Anonymkode: 3ef47...1bd

Skrevet
Per spellemann skrev (På 13.8.2022 den 22.27):

Det finnes en deo på apoteket som svir verre enn du kan forestille deg. Du sover ikke den natten men neste dag så er du kvitt problemet. Høres det for godt ut til å være sant, prøv og takk meg senere

https://www.apotekhjem.no/alum-klor-naf-25-i-sprit-lin

Perspirex er litt samme type, finnes i mildere og sterkere utgave. Finnes på apotek. Helt genialt produkt, spør du meg. 

Anonymkode: e8d4a...8b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...