Gå til innhold

Er så mange damer 40+ som blir dumpet av mannen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ofte til fordel for ei yngre jente.

Treffer mange mennesker i alle aldre og kjønn gjennom jobben. Overraskende mange damer blir dumpet av mannen når de er i 40-45 åra. Jobber mye sammen med disse.

Må innrømme at jeg tenker mye på dette. Er selv mann i midten av 30 åra. Mange av disse kvinnene åpner seg til med. Kan ikke forstå (ex) mannen sin. Ofte skal han finne seg sjæl, med som sagt ei yngre dame. Noen menn forlater ikke bare dama, men også ungene (som godt kan være i ungdomsårene).

Må innrømme at selv om jeg syntes det er leit å høre om, og syntes synd på damene, så er det også litt pirrende. Har endt opp i seksuelle forhold med et par av dem, og de gir veldig mye av seg selv da forholdet de kommer fra ofte er preget av lite seksuell interesse og oppmerksomhet fra tidligere partner.

Anonymkode: 15d87...b4b

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her var det omvendt, hehe.  Jeg forlot ham for en yngre mann   (og jeg er ikke den eneste som har gjort det). Så alt er ikke svart/hvitt her.

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Så du bruker ensomme kvinner som er blitt forlatt av mannen til sex og tenker at dette gjør deg til en bedre mann enn eksen deres? Tror kanskje damene har noen innvendinger om du spør de om hva de trenger i livet. 

Anonymkode: 35008...634

• Liker 7
  • Hjerte 2
Skrevet

Har heller inntrykk av at det er motsatt! Kvinnene forlater mannen når barna er blitt litt store, og mannen sitter uforstående igjen. Han har overhode ikke skjønt at hun har vært misfornøyd.  

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

Hmm,

kanskje mann forlater kvinnen når kvinnen er 40+,

kvinnen forlater mannen når hun er 50+?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så du bruker ensomme kvinner som er blitt forlatt av mannen til sex og tenker at dette gjør deg til en bedre mann enn eksen deres? Tror kanskje damene har noen innvendinger om du spør de om hva de trenger i livet. 

Nei, jeg tenker ikke at det gjør meg til en bedre mann. Men jeg tenker at de endelig får den seksuelle oppmerksomhet samt tilfredsstillelse de har savnet de seneste årene. 

Noe mer er jeg ikke interessert i :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, jeg tenker ikke at det gjør meg til en bedre mann. Men jeg tenker at de endelig får den seksuelle oppmerksomhet samt tilfredsstillelse de har savnet de seneste årene. 

Men du skraper altså rundt på bunnen av restekassa....

Som de sier; det er noen for alle der ute et sted. Selv der mørket er mørkest.

Anonymkode: 3cfa7...5cc

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er stort sett kvinner som dumper menn, uansett alder. Det er forskning og statistikk. Kvinner vil skilles og går fra mannen langt oftere enn motsatt.

Anonymkode: c9245...faa

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Men du skraper altså rundt på bunnen av restekassa....

Som de sier; det er noen for alle der ute et sted. Selv der mørket er mørkest.

Anonymkode: 3cfa7...5cc

Så stygg du er mot disse stakkars kvinnene. «Bunnen av restekassa».. Bra de har en mann som meg som kan gi dem litt glede, håp og smaken på livet igjen 😚

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så stygg du er mot disse stakkars kvinnene. «Bunnen av restekassa».. Bra de har en mann som meg som kan gi dem litt glede, håp og smaken på livet igjen 😚

Mange sinte menn på KG for tiden. 

Anonymkode: d0e3b...0cb

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er stort sett kvinner som dumper menn, uansett alder. Det er forskning og statistikk. Kvinner vil skilles og går fra mannen langt oftere enn motsatt.

Anonymkode: c9245...faa

I lavere samfunnsklasser stemmer nok dette. Da kvinner alltid kan søke oppover til en viss grad. Det stemmer nok ikke like godt i høyere samfunnsklasser der mennene er av høyere kvalitet, og kan få hvilke damer de vil uansett. 

Uansett ikke så rart at man dumper dama når hun kommer i 40-årene. Forhold er poengløst og man ønsker noe nytt, freshere og bedre.

Anonymkode: 58168...a3e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I lavere samfunnsklasser stemmer nok dette. Da kvinner alltid kan søke oppover til en viss grad. Det stemmer nok ikke like godt i høyere samfunnsklasser der mennene er av høyere kvalitet, og kan få hvilke damer de vil uansett. 

Uansett ikke så rart at man dumper dama når hun kommer i 40-årene. Forhold er poengløst og man ønsker noe nytt, freshere og bedre.

Anonymkode: 58168...a3e

👍

Anonymkode: d0e3b...0cb

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vet du hva: jeg tror de klarer seg strålende uten din seksuelle kompetanse. Forhold selger rett og slett veldig mye bedre enn sex hos kvinner. 

• Liker 3
Skrevet

Mann 60:

De beste damene er 40+

Anonymkode: 80901...a9a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg dumpet min mann til fordel for en annen mann som er 4år yngre. 

Skjønner ikke greia, det er da like mange kvinner som år som menn. 

Eksmannen min er 9 år eldre enn meg, mens han som er 4 år yngre enn meg er mye mer voksen og ansvarsfull. 

Anonymkode: 0a687...08b

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Disse "forholdene" til yngre kvinner går ofte raskt nedoverbakke. Det oppdages at gresset ikke var grønnere på andre siden, og så har man mannen på døren igjen etter noen måneder.

Det er ganske morsomt å se hvor naive mange mannfolk er. De tror at kvinner som er femten-tyve år yngre vil satse på dem og synes det er strålende med en eldre kar på slep. Sånn er ikke realitetene. De kan være spennende en kort stund, men så kommer hverdagen, og da er det ikke like attraktivt lenger. Bare det å skulle presentere en kar for familien som er omtrent på samme aldersnivå som faren din, vel...

Anonymkode: 143e2...a32

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Er det? Jeg kjenner ingen. Jeg tenker at i den alderen om man har bestemt seg for noe seriøst, så går man for det. Det er flest kvinner som vil skille seg. Men om du snakker om menn man møter på tinder, og bare dater litt, så ja, men da var det vel ikke seriøst i utgangspunktet. 

Anonymkode: d813f...83c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ofte til fordel for ei yngre jente.

Treffer mange mennesker i alle aldre og kjønn gjennom jobben. Overraskende mange damer blir dumpet av mannen når de er i 40-45 åra. Jobber mye sammen med disse.

Må innrømme at jeg tenker mye på dette. Er selv mann i midten av 30 åra. Mange av disse kvinnene åpner seg til med. Kan ikke forstå (ex) mannen sin. Ofte skal han finne seg sjæl, med som sagt ei yngre dame. Noen menn forlater ikke bare dama, men også ungene (som godt kan være i ungdomsårene).

Må innrømme at selv om jeg syntes det er leit å høre om, og syntes synd på damene, så er det også litt pirrende. Har endt opp i seksuelle forhold med et par av dem, og de gir veldig mye av seg selv da forholdet de kommer fra ofte er preget av lite seksuell interesse og oppmerksomhet fra tidligere partner.

Tror flere kvinner dumper mannen enn omvendt. Flere menn enn damer er villig til å fortsette dårlige forhold pga økonomi, barn, hus, hytte, felles omgangskrets osv

Anonymkode: 16cbe...5c2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Tror flere kvinner dumper mannen enn omvendt. Flere menn enn damer er villig til å fortsette dårlige forhold pga økonomi, barn, hus, hytte, felles omgangskrets osv

Anonymkode: 16cbe...5c2

Det kan være, jeg har måtte knulle en del gifte kvinner også pga manglende seksuell oppmerksomhet fra mannen hjemme.

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det kan være, jeg har måtte knulle en del gifte kvinner også pga manglende seksuell oppmerksomhet fra mannen hjemme.

Du har måtte, stakkar 😅

Anonymkode: d813f...83c

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...