AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #1 Skrevet 13. august 2022 Hei. Jeg prøver å «lande» siste del i å etablere et sunt, balansert kosthold. Jeg vet 90% at mat er drivstoff og jeg trenger masse næring for å prestere på trening. så kommer det perioder, som nå, når treningsrutinen helt ikke har blitt fult pga ja.. livet skjer. Jeg har siste uken begynt å telle kcal og makroer for å holde styr på at jeg spiser akkurat passe. Ikke for mye, ikke for lite. Ikke alt lar seg registrere og nå har jeg blitt sånn at jeg ikke spiser det om jeg ikke har kontroll på hva det inneholder og hvordan jeg ligger ann for dagen. Tanken gjør meg kvalm og stressa. Spesielt når jeg ikke har fått trent. Er jeg den eneste som har det sånn? Anonymkode: fb404...050
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #2 Skrevet 13. august 2022 Det er flere slike som deg. Du trenger hjelp. Anonymkode: 99743...809 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #3 Skrevet 13. august 2022 Jeg kan nok om ernæring til å skjønne at dette ikke er spesielt hensiktsmessig. Og jeg går under kategorien overvektig og får nok ikke noe hjelp. Fastlegen min er eneste alternative lege i mils omkrets og et naut av dimensjoner. Anonymkode: fb404...050
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #4 Skrevet 14. august 2022 Hvor lenge varer disse periodene, og hvordan spiser du mellom dem? Siden du er overvektig så forstår jeg det sånn at du også spiser mye i perioder/overspising? Og problemet er at du ikke har noen gå balanse. Det er den du må jobbe mot. Anonymkode: fa003...2eb
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #5 Skrevet 14. august 2022 Jeg er i kategorien overvektig fordi jeg er 168 cm høy og veier 74 kg. Overspiser aldri. Alle usunne matvarer byr meg imot. Anonymkode: fb404...050
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå