Gå til innhold

Kunne du hatt deltatt i en sexklubb / sekt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der det arrangeres tilfeldig sex mellom deltakere? For eksempel i blinde?

Kanskje du får vite noe om de andre deltakerne. Det kan være alder / sivilstatus / økonomi / kroppsform etc. Men ikke noe mer. Du kan kanskje fylle ut en ønskeliste (at du ønsker tilfeldig sex med to menn på en viss alder), og du vil da bli matchet med to menn som ønsker ei kvinne som deg. 

Alle forblir anonyme i forhold til hverandre, all kontakt går igjennom klubben. 

Anonymkode: ef0ce...e44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Definitivt😋 Kjør på!!

Anonymkode: 44ba4...738

Skrevet

Ja, hvis det var en sexklubb med unge badetøymodeller.

Anonymkode: 9e315...e9e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Mmm ja om jeg hadde vært singel

Anonymkode: 1ac09...069

• Liker 1
Skrevet

Nei, det høres jævlig ekkelt ut. Selv om jeg regner med at folk måtte fremvise bevis på at de var testet fri. Men ikke alt man tester for.

Anonymkode: 455e1...0e6

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Der det arrangeres tilfeldig sex mellom deltakere? For eksempel i blinde?

Kanskje du får vite noe om de andre deltakerne. Det kan være alder / sivilstatus / økonomi / kroppsform etc. Men ikke noe mer. Du kan kanskje fylle ut en ønskeliste (at du ønsker tilfeldig sex med to menn på en viss alder), og du vil da bli matchet med to menn som ønsker ei kvinne som deg. 

Alle forblir anonyme i forhold til hverandre, all kontakt går igjennom klubben. 

Anonymkode: ef0ce...e44

Spennende men det er å gå for langt

Gjest Paramount
Skrevet

I fantasien ja, men ikke i virkeligheten. Alt for mye virkelighetsfjernt styr. Kvinner i virkeligheten er så mye mer enn en naken kropp som klasker mot en annen naken kropp. Virkelige kvinner trenger ikke en gang ta av seg klærne for å gi deg en seksuell opplevelse. Drømmer og fantasier flyter rundt i hverdagen, en trenger ikke praktisere alt fysisk. 

Hilsen en dagdrømmer

Skrevet

Gitt at alle deltakere er sykdomsfrie:

Kjæresten min og jeg hadde hoppet inn i dette etter å ha nølt i tre nanosekunder.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

N E I

Anonymkode: a5bf6...86c

• Liker 2
Skrevet

Nei. Ikke i blinde. Hva om et familiemedlem/slektning/noen du absolutt ikke vik ligge med er der også?

Anonymkode: 05ad7...675

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Vært på cat people i Oslo.Selv om di sier det ikke er sex klubb😊

Anonymkode: 3d3bb...a03

Skrevet

Hadde sikkert ikke hatt noe imot det så lenge alle var jomfruer. Eneste måten å vite om folk er sykdomsfrie på.

Skrevet

Dette er ganske vanlig i upscale klubber, men der slipper ikke bermen inn. Jeg og fruen frekventer en del lukkede sexklubber og fester når vi reiser. Men vi holder oss unna sexklubber og treff i Norge og klubber generelt som er åpen for alle. Kvaliteten på de som er der er som regel godt under gjennomsnittet, snittalderen er skyhøy og det er mye overvektige og uattraktive mennesker. 

I lukkede invite-only klubber er de aller fleste betraktelig yngre, og attraktive. Ellers blir du ikke godkjent. Vi bruker feks delta en del i London og der har de øvre aldersgrense på deltakere. 

Anonymkode: d5175...d8a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Dette er ganske vanlig i upscale klubber, men der slipper ikke bermen inn. Jeg og fruen frekventer en del lukkede sexklubber og fester når vi reiser. Men vi holder oss unna sexklubber og treff i Norge og klubber generelt som er åpen for alle. Kvaliteten på de som er der er som regel godt under gjennomsnittet, snittalderen er skyhøy og det er mye overvektige og uattraktive mennesker. 

I lukkede invite-only klubber er de aller fleste betraktelig yngre, og attraktive. Ellers blir du ikke godkjent. Vi bruker feks delta en del i London og der har de øvre aldersgrense på deltakere. 

Høres spennende ut, hva bruker øvre aldersgrense å ligge på? Og hvordan får man invitasjon/godkjenning? Sender man nakenbilder på forhånd for å bli vurdert som attraktiv nok? 

Anonymkode: 1ab24...101

Skrevet

Jeg har ingen problem å være med på sexklubb, men ikke sekt! Sektmiljøet har jeg desseverre dårlig erfaring fra, dog var det ikke en sex-sekt.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
HoppeMus skrev (15 timer siden):

Jeg har ingen problem å være med på sexklubb, men ikke sekt! Sektmiljøet har jeg desseverre dårlig erfaring fra, dog var det ikke en sex-sekt.

Enig i den ja.. sexklubb er jo for mennesker av samme interesse, så sånn sett er det jo både koselig og sosialt. Sekt blir jo litt utenfor det du egentlig vil,  så derfor er jeg ikke med noen sekt heller. Heldigvis har jeg et valg, og jeg velger bare bort ting jeg ikke liker😅

Skrevet
Paramount skrev (På 13.8.2022 den 22.23):

I fantasien ja, men ikke i virkeligheten. Alt for mye virkelighetsfjernt styr. Kvinner i virkeligheten er så mye mer enn en naken kropp som klasker mot en annen naken kropp. Virkelige kvinner trenger ikke en gang ta av seg klærne for å gi deg en seksuell opplevelse. Drømmer og fantasier flyter rundt i hverdagen, en trenger ikke praktisere alt fysisk. 

Hilsen en dagdrømmer

Enig i dette. Spennende fantasi, men virkeligheten har jeg ikke lyst til å ha sex med hvilke som helst mann. 

Anonymkode: 6e20b...dfd

• Liker 1
Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Høres spennende ut, hva bruker øvre aldersgrense å ligge på? Og hvordan får man invitasjon/godkjenning? Sender man nakenbilder på forhånd for å bli vurdert som attraktiv nok? 

Anonymkode: 1ab24...101

En av de vi er på har en øvre aldersgrense for kvinner på 40 og for menn 50. Man må sende inn bilder i forkant av hele kroppen (ikke naken) og så blir man godkjent av et slags utvalg av medlemmer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...