AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #1 Skrevet 13. august 2022 Ser dette jevnlig her inne. "Den biologiske klokka di kommer til å tikke når det er for sent" osv... Det er feil. Bare fordi man har pupper, livmor og eggstokker behøver det ikke å bety at man ønsker seg barn. Og hvorfor gjelder det bare kvinner forresten? Menn har baller og sørger for at kvinner blir gravide. Ingen påstår at alle menn egentlig vil ha barn om de sier det motsatte. Mennesker er mer enn bare biologi. Det er nok av folk i verden som åpenbart ikke ønsker å være foreldre og som aldri burde ha vært det. Dette gjelder både kvinner og menn. Og bare så det er sagt , så betyr ikke det at man ikke vil ha barn ,at man hater dem eller andre mennesker som er foreldre. Anonymkode: d753b...bc7 12 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #2 Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ser dette jevnlig her inne. "Den biologiske klokka di kommer til å tikke når det er for sent" osv... Det er feil. Bare fordi man har pupper, livmor og eggstokker behøver det ikke å bety at man ønsker seg barn. Og hvorfor gjelder det bare kvinner forresten? Menn har baller og sørger for at kvinner blir gravide. Ingen påstår at alle menn egentlig vil ha barn om de sier det motsatte. Mennesker er mer enn bare biologi. Det er nok av folk i verden som åpenbart ikke ønsker å være foreldre og som aldri burde ha vært det. Dette gjelder både kvinner og menn. Og bare så det er sagt , så betyr ikke det at man ikke vil ha barn ,at man hater dem eller andre mennesker som er foreldre. Anonymkode: d753b...bc7 Hvem bryr seg. Anonymkode: 2b1f1...711 3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #3 Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvem bryr seg. Anonymkode: 2b1f1...711 Alt for mange dessverre. Anonymkode: d753b...bc7 10 1
Helene1982 Skrevet 13. august 2022 #4 Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvem bryr seg. Anonymkode: 2b1f1...711 Gå inn i en annen tråd du bryr deg om … yikes! 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #5 Skrevet 13. august 2022 Heh. Samme med "et barn angrer man aldri på". Jo, det kan man i høyeste grad gjøre. Anonymkode: f31c8...e64 16 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #6 Skrevet 13. august 2022 Helene1982 skrev (1 minutt siden): Gå inn i en annen tråd du bryr deg om … yikes! Må være deilig, egentlig, å la seg rive med av den slags. Anonymkode: 2b1f1...711 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #7 Skrevet 13. august 2022 Helt rett. Jeg har aldri ønsket meg barn. Men jeg har ett, ene og alene fordi jeg til slutt ble så nysgjerrig. Men ønsket om å få barn har aldri vært der. Jeg er fortsatt der at jeg ikke er superfasinwrt eller bryr meg om andre dine barn. Kun mitt eget 😉 Anonymkode: 83100...3bd 1
Silva Pluvialis Skrevet 13. august 2022 #8 Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvem bryr seg. Anonymkode: 2b1f1...711 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Alt for mange dessverre. Anonymkode: d753b...bc7 Dette. Folk blir overrasket og sier at de tror du kommer til å endre mening hvis du sier at du ikke vil ha barn. Det er liksom selve meningen med livet for dem, og dermed helt utenkelig at andre ikke nødvendigvis har de samme behovene. 4 1 3
AnonymBruker 42 Skrevet 13. august 2022 #9 Skrevet 13. august 2022 Er det virkelig noen som tror alle damer vil ha barn da? 3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #10 Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker 42 skrev (Akkurat nå): Er det virkelig noen som tror alle damer vil ha barn da? Ja. Anonymkode: d753b...bc7 7
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #11 Skrevet 13. august 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Ser dette jevnlig her inne. "Den biologiske klokka di kommer til å tikke når det er for sent" osv... Det er feil. Bare fordi man har pupper, livmor og eggstokker behøver det ikke å bety at man ønsker seg barn. Og hvorfor gjelder det bare kvinner forresten? Menn har baller og sørger for at kvinner blir gravide. Ingen påstår at alle menn egentlig vil ha barn om de sier det motsatte. Mennesker er mer enn bare biologi. Det er nok av folk i verden som åpenbart ikke ønsker å være foreldre og som aldri burde ha vært det. Dette gjelder både kvinner og menn. Og bare så det er sagt , så betyr ikke det at man ikke vil ha barn ,at man hater dem eller andre mennesker som er foreldre. Anonymkode: d753b...bc7 Du er inne i et forum som kalles Barn og familie. Hvem forventer du at det skal være her? Hva tror du det skal snakkes om? Her vanker ikke folk uten barn. De blir bare frustrert når de leser hva temaer snakker om. Da jeg var uten barn,visste jeg ikke at slike forumer om barn eksisterte. Hborfor er du her? Klikk på Sex og samliv, masse interessante temaer. Anonymkode: cb763...b20
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #12 Skrevet 13. august 2022 3 minutter siden, AnonymBruker 42 said: Er det virkelig noen som tror alle damer vil ha barn da? Who cares... Anonymkode: cb763...b20
Helene1982 Skrevet 13. august 2022 #13 Skrevet 13. august 2022 Jeg er glad for å være i 40-årene, slik at jeg slipper: du vil forstå når du får barn Da jeg hele tiden har vært klar på at jeg ikke ønsker egne barn. Det rareste er når småbarnforeldre snakker om hvor slitsomt det er og "gir meg råd" om å ikke få barn. 5
Gjest Ghostface Skrevet 13. august 2022 #14 Skrevet 13. august 2022 Enig. Det er ikke alle som drømmer om å være mor.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #15 Skrevet 13. august 2022 Tvillingsjel skrev (6 minutter siden): Dette. Folk blir overrasket og sier at de tror du kommer til å endre mening hvis du sier at du ikke vil ha barn. Det er liksom selve meningen med livet for dem, og dermed helt utenkelig at andre ikke nødvendigvis har de samme behovene. Og det er hele feilen også. Dumme folk. Anonymkode: f9e42...334 2
Portia Catonis Skrevet 13. august 2022 #16 Skrevet 13. august 2022 Veldig enig i det du skriver.. Jeg er ufrivillig barnløs selv, men lever fint uten barn, og respekterer fullt og helt alle som velger det bort. Jorden har nok mennesker, tross alt. Det som irriterer meg er 2 ting: 1: De som slenger rundt seg med "Det er ikke for sent!" til barnløse kvinner i 30-årene de nettopp har møtt, gjerne understreket med et blunk, som om de har delt en stor hemmelighet. -Jaha, sist jeg sjekket så var du hverken gynekologen eller fastlegen min...🙄 2: Folk som bare antar at du hater barn, fordi du ikke har barn selv... 🙄 3 5
Helene1982 Skrevet 13. august 2022 #17 Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Who cares... Anonymkode: cb763...b20 Hvorfor er du i en tråd du ikke bryr deg om? Bruk pilverktøyet og klikk på en tråd du er interessert i. 3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #18 Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du er inne i et forum som kalles Barn og familie. Hvem forventer du at det skal være her? Hva tror du det skal snakkes om? Her vanker ikke folk uten barn. De blir bare frustrert når de leser hva temaer snakker om. Da jeg var uten barn,visste jeg ikke at slike forumer om barn eksisterte. Hborfor er du her? Klikk på Sex og samliv, masse interessante temaer. Anonymkode: cb763...b20 Kutt ut a! Jeg skriver dette i dette forumet fordi det ofte er sånn at de med barn deltar i singelliv og dating, samlivsforumet osv... hvor de kommer med disse påstandene. Har opplevd det mange nok ganger etter noen år på kg nå til å reagere. Anonymkode: d753b...bc7 4
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #19 Skrevet 13. august 2022 Helene1982 skrev (Akkurat nå): Hvorfor er du i en tråd du ikke bryr deg om? Bruk pilverktøyet og klikk på en tråd du er interessert i. Men det blir jo litt som å si at ikke alle menn liker fotball, og å frese over det. Anonymkode: 2b1f1...711
AnonymBruker 42 Skrevet 13. august 2022 #20 Skrevet 13. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Who cares... Anonymkode: cb763...b20 Retorisk spYrsmÅl, eller? Det er jo åpenbart at TS bryr seg, iaf. Jeg "bryr" meg også litt, mtp. at jeg tviler på at det er noen som faktisk tror at alle damer ønsker seg barn For å svare på spørsmålet ditt : Jeg og TS, og kanskje andre også Endret 13. august 2022 av AnonymBruker 42 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå