Gå til innhold

Hvordan gikk det med dere som var overvektige begge to men så ble den ene slank?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså par hvor begge var overvektige men så tok den ene tak og gikk ned i vekt og ble slank. Hvordan gikk det med parforholdet? Ble den andre inspirert til å ta tak selv? Eller ble det dårlig stemning?

Anonymkode: a7b09...0bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Altså par hvor begge var overvektige men så tok den ene tak og gikk ned i vekt og ble slank. Hvordan gikk det med parforholdet? Ble den andre inspirert til å ta tak selv? Eller ble det dårlig stemning?

Som mann på 49 har jeg sett dette mange ganger og dessverre så ryker ofte forholdet.

Dame og mann, begge på samme nivå. Kanskje 5 på skalaen. 

Dama tar en slankeoperasjon. Raser ned 25kg. Føler seg attraktiv, får mer oppmerksomhet, mer selvtillit. Bytter ut garderoben og går ut men venninner. Innser at med sin nye 7-8 status og utstråling har sjans på mer attraktive menn og finner seg en ny på samme nivå. Unnskyldningen er ofte at de har vokst fra hverandre og andre verdier bla bla.

Mange føler seg unike men følger allikevel samme skriptet. Hadde sjans på hottere fyr og går for det. Carpe diem osv

Anonymkode: d7bd1...ca3

• Liker 1
Skrevet

Nei, men jeg kjenner mange par der den ene er tykk og den andre tynn.

Anonymkode: 01009...689

• Liker 1
Skrevet

Kjenner par der de har forskjellige kroppsfasong. Men kjenner også de som skilte seg, fordi de gjennom samlivet har "tatt til takke med" den andre fordi man var redd for å ende opp alene. 

Anonymkode: 55507...c14

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Som mann på 49 har jeg sett dette mange ganger og dessverre så ryker ofte forholdet.

Dama tar en slankeoperasjon. Raser ned 25kg. Føler seg attraktiv, får mer oppmerksomhet, mer selvtillit. Bytter ut garderoben og går ut men venninner. Innser at med sin nye 7-8 status og utstråling har sjans på mer attraktive menn og finner seg en ny på samme nivå. Unnskyldningen er ofte at de har vokst fra hverandre og andre verdier bla bla.

Mange føler seg unike men følger allikevel samme skriptet. Hadde sjans på hottere fyr og går for det. Carpe diem osv

Hvorfor gjør ikke mannen noe? Eller tror du han rett og slett er tilfreds med slik han er og har det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det kan også skje at mannen i forholdet tar tak og går ned og blir ettertraktet.

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei, men jeg kjenner mange par der den ene er tykk og den andre tynn.

Anonymkode: 01009...689

Det kan også være at den tynne så legger på seg og da er ikke attraktiviteten like stor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...