Gå til innhold

Når startet dine graviditetssymptomer, og hvilke hadde du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja? 

Anonymkode: 2b477...430

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ekstremt ømme bryster (gjorde vondt i brystene å gå vanlig) og en ørliten festeblødning rundt 5 dpo. Uteblitt menstruasjon var neste før ligamentsmerter, trøtthet og noe uggenhet (aldri vært særlig kvalm heldigvis) kom i ukene etterpå.

Anonymkode: 3ead4...5da

Skrevet

Puppene var sjukt ømme, og jeg var sinnsykt emosjonell, ellers ingen symptomer resten av svangerskapet 😅

Anonymkode: 279e2...141

Skrevet

Alle gangene jeg har vært gravid har jeg visst det før jeg tok test. Grunnen til det var for at jeg i stedet for å få de vanlige mens krampene fikk noen kramper som kjentes helt annerledes ut. 

Utover det fikk jeg ingen andre symptomer i de første svangerskapet, men i det siste fikk jeg kvalme, bekkenløsning og ble helt utmattet av den minste ting.

Om det var alderen eller det faktum at kjønnet var annet vet jeg ikke.

Anonymkode: b4066...f17

Skrevet

Puppene var veldig ømme, klarte ikke å ligge på magen 😅 fikk symptomene dør positiv test, kanskje 3 dager før forventet mens. 

Anonymkode: 5389e...7ce

Skrevet

Hadde ingen symptomer overhodet, var min samboer som meinte det kunne være lurt å ta en test siden jeg spiste en type frukt jeg vanligvis ikke liker. 😄 Var da 8 uker på vei.

Skrevet

Eneste symptomet jeg hadde første trimester var at jeg var så sykt trøtt.  Mye mer trøtt enn normalt; måtte sove all tiden jeg ikke var på jobb. 

Jeg var rundt 6 uker på vei da jeg kobla at det kunne være graviditet,  og tok test. 

Anonymkode: 032f6...d58

Skrevet

Første trimester: Kvalm fra uke 8 til uke 14. Trøtt. Klarte å jobbe. 

Andre trimester: Fikk Corona i uke 13. Sykemeldt. Utmattet og svimmel frem til fødsel. Bekkenløsning 

Tredje trimester. Gikk mye opp i vekt. Halsbrann. Bekkenløsning - klarte ikke å gå. Måtte ha krykker. Mye smerter. Hovne bein/hender/fjes. Deprimert fordi kroppen ikke funka. Sov ekstremt mye. 

Anonymkode: dfcd3...22c

Skrevet

Første jeg merket var ømfintlig luktesans. Middag luktet plutselig altfor mye og intenst, ble rett og slett too much. Dette var 5+noe

Så kom ømme pupper og intens kvalme med oppkast i uke 7. Spydde i rundt 10 uker. 

Skrevet

Jeg merket nok tidlig at kroppen min var rar og annerledes. Følte meg også konstant uggen ganske tidlig. Mensen uteble i 5 dager og da skjønte jeg at jeg var gravid :)  

Anonymkode: e01c3...920

Skrevet

Veldig trøtt, forstoppelse, stikking i magen, ømme bryst, uggen. Startet ganske med en gang 

Anonymkode: 7fc53...60d

Skrevet

Første var at mensen var borte. Har få symptomer. Mest "menssmerter" her og der. Vært kvalm et par ganger. Er i uke 6

Anonymkode: f21c4...a20

Skrevet

Ømme pupper og trøtthet startet ved IKM. Kvalm og oppkast fra uke 7.

Anonymkode: b1768...e2e

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Ømme pupper og trøtthet startet ved IKM. Kvalm og oppkast fra uke 7.

Anonymkode: b1768...e2e

Hva kjønn fikk du? 

Anonymkode: 2b477...430

Skrevet

Stod i prøverommet på hm og la merke til at puppene var større og mørkere areola. Innså da at kanskje mensen ikke bare var sen…mistet noen uker etter, desverre.

Anonymkode: 9c1d2...8a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...