Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå grubler jeg fælt her…: vært sammen i 6 mnd og kaller hverandre kjærester. Har møtt hverandres barn. Har introdusert meg for hele familien, både søsken, foreldre og tanter og onkler. Kysser og holder hender i offentlighet. MEN: vi har hatt flere fine opplevelser sammen de siste månedene som han deler i hytt og pine på sosiale medier. Nevner aldri at jeg er med eller deler bilder av oss sammen. Har status singel på Facebook ennå.. Har en del venninner der skjønner jeg.. begynner å lure på om dette er innafor?? Jeg kan introduseres for familien men ikke for venner og bekjente på sosiale medier…? Hva tenker dere?

Anonymkode: db027...547

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Har du spurt ham om hvorfor?

Jeg legger ikke ut bilde av andre på SoMe og tagger heller ikke på FB fordi jeg ikke vil dele med den andres venner. Det kan h*n gjøre selv hvis h*n vil, tenker jeg.

Skrevet

Det er mange som ikke liker å dele privatlivet sitt på Facebook. Men typen din er ikke en av dem. Han "går rundt på Facebook" og annonserer at han er singel 🙄 Det er som at jeg tar av meg gifteringen min når jeg drar på puben! Sannheten er jo at han vil ha damer. Ellers hadde han jo bare fjernet sivilstatusen, i stedet for å la den stå som singel.

Anonymkode: 9f150...eb4

• Nyttig 5
Skrevet

Er det der en greie? 

Du får nesten ta det opp med han. Det er jo et problem for deg og da må du si det  

Anonymkode: aeffc...352

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er mange som ikke liker å dele privatlivet sitt på Facebook. Men typen din er ikke en av dem. Han "går rundt på Facebook" og annonserer at han er singel 🙄 Det er som at jeg tar av meg gifteringen min når jeg drar på puben! Sannheten er jo at han vil ha damer. Ellers hadde han jo bare fjernet sivilstatusen, i stedet for å la den stå som singel.

Hvorfor finner du deg i det?

Anonymkode: c49b9...7e1

Skrevet

Traff flere slike i min tid som single. De holder andre på gress imens de ser hvordan ting utvikler seg…

Etter 6 mnd ville jeg i alle fall sagt at single-statusen må bort, om han ikke ønsker å forbli nettopp det. Vær obs på at enkelte kan være sleipe nok til å skjule statusen kun for deg ;).

Når det gjelder bilder og tagging, så er det ikke alle som er like ivrige på det. Selv ventet jeg godt over et halvt år før jeg begynte å poste bilder av kjæresten på Instagram og FB, men det var rett og slett fordi jeg ville være sikker på forholdet først. Har flere FB-venner som poster bilder av «min fantastiske nye kjæreste» annenhver måned. Det blir bare dumt, synes jeg.

Ikke vær redd for å ta det opp med ham – 6 mnd er mer enn nok til å finne ut av hva man ønsker videre. Lykke til 😊

• Liker 1
Skrevet

Rødt flagg

Anonymkode: 9b320...1f2

• Liker 3
Skrevet

Jeg er ivrig bruker av både snap og insta.

Deler utelukkende opplevelser og mat. Aldri mennesker. Liker ikke selv å plutselig se et bilde av meg som andre har lagt ut, og det er noe veldig påtatt med å hele tiden spørre om lov. 

Og nå måtte jeg sjekke facebook. Mannen er visstnok "i et forhold", jeg er singel. Vi har vært gift i 10 år😅

Dere er mulig i en alder der dette ikke betyr like mye som for ungdommen? 

Anonymkode: 0323b...5ea

Skrevet

Jeg er sammen med mannen på 11 året og har (tilnærmet) aldri delt noen oppdateringer av han eller bilder av oss sammen…. Gjør det sjelden med andre også. Jeg har alltid tenkt at det er mitt liv jeg deler fra, og andre kan dele om seg selv - dersom de ønsker det :) Du har møtt familien hans, det er mye større enn sosiale medier. 

Anonymkode: ba6c8...162

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg er sammen med mannen på 11 året og har (tilnærmet) aldri delt noen oppdateringer av han eller bilder av oss sammen…. Gjør det sjelden med andre også. Jeg har alltid tenkt at det er mitt liv jeg deler fra, og andre kan dele om seg selv - dersom de ønsker det :) Du har møtt familien hans, det er mye større enn sosiale medier. 

Du går rundt og forteller folk at du er singel slik typen til TS gjør, da eller, siden du mener at din situasjon er relevant?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du går rundt og forteller folk at du er singel slik typen til TS gjør, da eller, siden du mener at din situasjon er relevant?

Hvor står det? De kysser jo i offentlighet, og hun er introdusert for hele familien som kjæresten. Han har bare ikke oppdatert facebookstatusen for sine 500 nærmeste venner.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor står det? De kysser jo i offentlighet, og hun er introdusert for hele familien som kjæresten. Han har bare ikke oppdatert facebookstatusen for sine 500 nærmeste venner.. 

Det er ingen som har 500 nære venner. Han påstår ovenfor dem at han er singel. Punktum. Hvis han ikke vil fortelle sine "nærmeste venner på Facebook" at han er i et forhold, så fjerner han sivilstand-linja.

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det er ingen som har 500 nære venner. Han påstår ovenfor dem at han er singel. Punktum. Hvis han ikke vil fortelle sine "nærmeste venner på Facebook" at han er i et forhold, så fjerner han sivilstand-linja.

De fleste har flere hundre "venner" på Facebook. Der har alt av barndomsvenner jeg ikke har kontakt med, perifer familie, tidligere kollegaer, med mer, lagt meg til. Og nettopp derfor deler jeg ikke personlig informasjon eller bilder. Det skjer kun i familiegrupper og vennegrupper på snap. 

Men desto viktigere; jeg bryr meg rett og slett så lite om facebook at jeg ikke husket hva egen siviltilstand var før jeg sjekket på grunn av denne tråden i går. Og at det å fjerne hele linja var et alternativ visste jeg ikke før du skrev det her 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det står ingen steder at han går rundt og forteller at han er singel? Hverken jeg eller mannen er i et forhold på Facebook, om det er et statustegn for forholdet vårt, så nei. Så da er jeg kanskje singel for verden?  

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Facebook er døende og ikke noe bruke og energien sin på, hvis det er det som skal til for at man skal tenke man er singel eller i forhold, så har man større problemer. 

• Nyttig 1
Skrevet

Status: singel er likevel verre enn ingen info om forhold.. synes jeg da 

Anonymkode: db027...547

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Det står ingen steder at han går rundt og forteller at han er singel? Hverken jeg eller mannen er i et forhold på Facebook, om det er et statustegn for forholdet vårt, så nei. Så da er jeg kanskje singel for verden?  

Nei. Det er du ikke. Men på kjæresten sin Facebook står det klart og tydelig at han er singel. Så da er han singel for omverdenen. Det er en vesentlig forskjell.

Det store spørsmålet er om han har glemt å bytte sivilstatus, eller om han BEVISST later som om han er singel. Her burde TS tørre å spørre

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Nei. Det er du ikke. Men på kjæresten sin Facebook står det klart og tydelig at han er singel. Så da er han singel for omverdenen. Det er en vesentlig forskjell.

Det store spørsmålet er om han har glemt å bytte sivilstatus, eller om han BEVISST later som om han er singel. Her burde TS tørre å spørre

Oisann. Da får jeg bare brenne vielsesattesten og hive meg ut i datinglivet igjen. Så mye for 15 års ekteskap... Tabbe at jeg glemte den statusoppdateringen for 18 år siden...

Hm... Du som er så god på facebook; betyr det også at jeg må slette vielsesbildet som ble lagt ut den gangen for å takke for alle gratulasjoner? 

Og hvem er mannen min egentlig "i et forhold" med, om jeg er singel? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oisann. Da får jeg bare brenne vielsesattesten og hive meg ut i datinglivet igjen. Så mye for 15 års ekteskap... Tabbe at jeg glemte den statusoppdateringen for 18 år siden...

Hm... Du som er så god på facebook; betyr det også at jeg må slette vielsesbildet som ble lagt ut den gangen for å takke for alle gratulasjoner? 

Og hvem er mannen min egentlig "i et forhold" med, om jeg er singel? 

Han må inn på KG for og skrive et innlegg om dette, så vi kan skrive at han må bare skille seg med en gang - for dette er helt krise for ekteskapet ;) 

Skrevet

Ikke alle liker å dele alt med omverdenen og heller ikke på Facebook. Jeg har vært gift i 20 år, men det er ikke synlig på Facebook. Ingen bilder av mannen, hverken alene eller sammen med meg. Ingen sivilstatus oppgitt. Ingen kose-mose-oppdateringer heller med «Mannen i mitt liv!! Elsker deg ❤️❤️❤️”. Ikke går vi med gifteringer heller, men vi er like mye gift for det 😊 Alle som kjenner oss vet jo at vi er gift, og ikke minst vet vi det selv - det holder for oss.

Anonymkode: 31b94...d79

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...