Gå til innhold

Så en som min venninne holder på med på Tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal jeg gi henne beskjed?🤔

Anonymkode: 33258...484

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er de eksklusive da? Hvis nei så nei. 

Anonymkode: 7ab7c...681

• Liker 2
Skrevet

Ville ikke sagt noe enda. Kanskje profilen er der frem til det blir seriøst, Kanskje den ikke er aktiv. Samme egentlig, så lenge de bare er i startfasen ville jeg latt det være.

Anonymkode: ab6f5...2ae

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ville ikke sagt noe enda. Kanskje profilen er der frem til det blir seriøst, Kanskje den ikke er aktiv. Samme egentlig, så lenge de bare er i startfasen ville jeg latt det være.

Anonymkode: ab6f5...2ae

De har holdt på i hele sommer :) syns det er litt rart at han fortsatt er der…

• Liker 2
Skrevet

Si ifra til hun, så kan hun bestemme. Virkelig de har holdt på i hele sommer?  Ikke ett godt tegn 

Anonymkode: 3a514...e07

• Liker 5
Skrevet

Si fra så kan hun i alle fall velge selv om hun vil fortsette å date en gjøk med åpen bakdør..

Anonymkode: 6ac9b...64d

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Si fra så kan hun i alle fall velge selv om hun vil fortsette å date en gjøk med åpen bakdør..

Jeg vet jo ikke da 🙈 men syns det var litt merkelig på en måte, fordi hun har sakt at han er så ånkli! Men man kan jo aldri stole 100% på noen man møter på Tinder kanskje, ikke at man kan det på noen andre heller, men. 

Skrevet

Si i fra selvsagt! Og vær venninne.

Anonymkode: b7e01...61a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Si i fra selvsagt! Og vær venninne.

Anonymkode: b7e01...61a

Men kan jo være at han bare har glemt å slette profilen også :) jeg var nesten fristet til å trykke like på han, for å se! 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Kanskje en gjøk med åpen bakdør, kanskje ikke. Holdt på med en fyr som jeg møtte på datingapp i et halvt år. Var ikke inne på tanken om å slette profilen min, ei heller tanken på å gå inn på appen eller se etter andre menn den perioden. Tenkte i det hele tatt veldig lite på hele appen. Er ikke krise å ha profilen til man er i et forhold tenker nå jeg.

Men si nå uansett ifra til venninnen din ts. Har karen sitt på det rene bør ikke et spørsmål om tinder profil være et problem å besvare. 

• Liker 1
Skrevet

De fleste fjerner vel ikke tinder-konto før man er blitt seriøse.

Og "i sommer" er veldig kort tid...

Anonymkode: 7995c...603

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

De fleste fjerner vel ikke tinder-konto før man er blitt seriøse.

Og "i sommer" er veldig kort tid...

Anonymkode: 7995c...603

Det kalles å holde mulighetene sine åpne og runde av hvis man treffer en bedre dame eller mann. 

Rart det er så mange damer som tydeligvis syns det er helt ok å bli parallelt pult på, med alt det innebærer av risiko for sykdommer. 

Anonymkode: 9011f...46e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det kalles å holde mulighetene sine åpne og runde av hvis man treffer en bedre dame eller mann. 

Rart det er så mange damer som tydeligvis syns det er helt ok å bli parallelt pult på, med alt det innebærer av risiko for sykdommer. 

Anonymkode: 9011f...46e

Det er jo ikke sikkert det gjelde alle 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.8.2022 den 20.43):

Jeg vet jo ikke da 🙈 men syns det var litt merkelig på en måte, fordi hun har sakt at han er så ånkli! Men man kan jo aldri stole 100% på noen man møter på Tinder kanskje, ikke at man kan det på noen andre heller, men. 

Har hun sakt at han er så ånkli?

Skrevet
DildoShwaggins skrev (52 minutter siden):

Ja, det har hun :)

Gjest Ghostface
Skrevet

Trenger ikke å si noe ennå og det er jo en kjent sak at de som er på sjekkeapper flørter med flere, dessverre.

Skrevet

Om du ser han har vært nylig aktiv så ville jeg som din venninne satt pris på om du fortalte meg det. Om du derimot ikke ser når han var aktiv sist, KAN det være profilen bare ligger der ennå, så om du da velger å fortelle det, så ville jeg også tatt med at det ikke var noe som tydet på at han hadde vært aktiv den siste tiden.

Jeg var i samme situasjon selv i våres og fortalte det til min venninne, noe hun satte pris på å få vite. Så sett deg selv i hennes situasjon, hadde du ønsket at din venninne skulle fortelle det til deg, eller ikke? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.8.2022 den 20.12):

Skal jeg gi henne beskjed?🤔

JA

Anonymkode: 4b06b...72f

Skrevet
DildoShwaggins skrev (På 14.8.2022 den 21.41):

ånkli?? Seriøst, det heter ORDENTLIG 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

ånkli?? Seriøst, det heter ORDENTLIG 

Takk for info, da lærte jeg noe nytt i dag 👍🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...