Gå til innhold

Hvor lenge er vanlig å ha pos test etter spontanabort.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Begynte med blødning torsdag, som vanlig mens var 5 uker på vei. Idag tok jeg test og den var negativ. Kan det gå så fortt.

Anonymkode: 32c0e...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg var også 5 uker da jeg begynte å blø. Begynte å blø en onsdag, hadde negativ test søndagen. Testet ikke før

Anonymkode: 927fa...e4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hcg stiger raskt i første trimester, men hos de som aborterer finner man typisk for lave verdier. Du er og kommet kort og kroppen bruker også litt tid på å støte ut et foster som har gått til grunne der det og kan gjøre at hcg var lav. Visstnok så synker Hcg saktere enn den stiger, så høres kanskje litt rart ut at test alt er negativ. Men hcg var kanskje aldri så høy. 

Anonymkode: 9370c...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hcg stiger raskt i første trimester, men hos de som aborterer finner man typisk for lave verdier. Du er og kommet kort og kroppen bruker også litt tid på å støte ut et foster som har gått til grunne der det og kan gjøre at hcg var lav. Visstnok så synker Hcg saktere enn den stiger, så høres kanskje litt rart ut at test alt er negativ. Men hcg var kanskje aldri så høy. 

Anonymkode: 9370c...432

Mulig det. Synes det er så

rart. Jeg har også kun blødd som vanlig mens ingen koagler. Masse menssmerter og helt syke humørsvinginger,men blødning var Sparsom. Jeg var kun 5 uker og klar positiv test før mensen og masse symptomer kvalme trøtthet osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ja, jeg var også 5 uker da jeg begynte å blø. Begynte å blø en onsdag, hadde negativ test søndagen. Testet ikke før

Anonymkode: 927fa...e4b

Når sluttet du å blø? Hadde du koagler eller vanlig mens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...