Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer sølte på teppet, og ble forbanna over at jeg hadde kjøpt det teppe for å ha i hus.

Han tar hele teppet inn i dusjen, og nå er det søkkvått og tungt, helt ødelagt. Jeg sier "DU vrir det alltid som om det er min feil at du sølte, nå har du ødelagt hele teppe!" Og drar teppe til meg.

Han kommer mot meg, peker på meg og sier "hør på deg, du oppfører deg som ei jævla hore!" mens datteren vår på 3 år hørte på.

Ja, jeg ropte pga teppet fordi det var dyrt og ødelagt.. men det ordet satte meg helt ut. 

Hvordan kan man kalle mor til sine unger en hore? Da har man mistet all respekt mener jeg

Anonymkode: 44c80...b12

• Liker 1
  • Hjerte 5
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han hadde fått sovet på hotell den neste ulen hvis han var min samboer 

• Liker 22
  • Nyttig 2
Skrevet

Gjør dette, i denne rekkefølgen:
1. Skaff beviser på oppførselen hans. 
2. Oppsøk fastlege og be om henvisning til BUP for datteren deres som vokser opp med en voldelig forelder. Psykisk og materiell vold er like skadelig, hvis ikke mer skadelig, som fysisk vold. 
3. Forlat mannen. 

Anonymkode: 2cc58...797

• Liker 6
  • Nyttig 8
Skrevet

Hardt nei herfra også. Du burde ikke ropt. Aner ikke hva du ropte, men voksne mennesker kan banne litt om de slår tåa i bordbeinet, men "hore" er overhodet ikke ok.

• Liker 1
Skrevet

Pleier han å være stygg verbalt?

Anonymkode: 1b4ea...43d

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Der går grensen min. Hade ikke så bra fra meg

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Bare bit det i deg, for han kommer til å komme med flere kallenavn opp gjennom årene.

Drittkjerring, feit, lat, ubrukelig, idiot, psycho.. you name it. 

De forander seg ikke. 

Anonymkode: 5741c...5c3

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet

For en samboer du har. Jeg ville dratt min vei tvers. Han respekterer deg ikke, så du har ingen grunn å kaste bort mer tid med ham. Det er bedre for deres datter å ikke vokse opp med en far som dette. Hun lærer da at det er greit at menn behandler kvinner slik og vil godta at menn behandler henne også slik.

Skaff deg så mange skriftlige bevis og lydopptak som mulig hvor han kaller deg det ene etter det andre.

Hvis du vil være ekstra frekk mens du planlegger hvor du skal og hvordan forlate ham, kan du si: ''Siden du ser på meg som en hore, skal du fra nå av betale meg for sex i kontanter. Horene rydder og vasker ikke hjemme hos deg, heller ikke lager de mat, så du må betale meg også for det fra nå av.''

• Liker 9
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Gjør dette, i denne rekkefølgen:
1. Skaff beviser på oppførselen hans. 
2. Oppsøk fastlege og be om henvisning til BUP for datteren deres som vokser opp med en voldelig forelder. Psykisk og materiell vold er like skadelig, hvis ikke mer skadelig, som fysisk vold. 
3. Forlat mannen. 

Anonymkode: 2cc58...797

Så hennes oppførsel i forkant av hva han sa mener du  er totalt irrelevant? 

Tror du bør lese deg litt opp på saker som angår familiekonflikter, for av hva du skriver her så bekrefter du bare hvor ensidig du er, og i tillegg hvor kunnskapsløs du er. 

Anonymkode: c6fbb...f4b

• Liker 2
Skrevet
frenchfries skrev (5 minutter siden):

Jeg tenker at hvis man reagerer så sterkt på å bli kalt hore så burde man gå i seg selv. Hadde du reagert like sterkt hvis han hadde sagt, hør nå her din kannibal?

Men uansett hore er et stygt ord som er nedgraderende som ikke skal brukes.

Hvis man ikke klarer å la være å kalle noen hore så burde man gå i seg selv 

• Liker 26
Skrevet

På tide å bli singel. 

Anonymkode: c103c...0fc

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Samboer sølte på teppet, og ble forbanna over at jeg hadde kjøpt det teppe for å ha i hus.

Han tar hele teppet inn i dusjen, og nå er det søkkvått og tungt, helt ødelagt. Jeg sier "DU vrir det alltid som om det er min feil at du sølte, nå har du ødelagt hele teppe!" Og drar teppe til meg.

Han kommer mot meg, peker på meg og sier "hør på deg, du oppfører deg som ei jævla hore!" mens datteren vår på 3 år hørte på.

Ja, jeg ropte pga teppet fordi det var dyrt og ødelagt.. men det ordet satte meg helt ut. 

Hvordan kan man kalle mor til sine unger en hore? Da har man mistet all respekt mener jeg

Anonymkode: 44c80...b12

Kanskje du bør slå opp.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Han hadde vært eks for meg.

Anonymkode: 3bfdb...6d0

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Kom dette helt ut av det blå, eller har han kalt deg stygge ting før?

Om dette var første gang, så er det noe mer som ligger bak, noe som har bygget seg opp.  Tenk etter om du har gjort eller sagt noe som kan ha fått begeret hans til å renne over.

Anonymkode: 1773b...ed5

Skrevet

Jeg ble kalt hore hver uke i alle de årene jeg bodde med nå x. Barna hørte det ofte. Flere år siden nå. Elstemannen kan kalle meg hore av og til i dag. 

Anonymkode: 07e69...9d3

• Liker 1
  • Hjerte 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han hadde vært eks for meg.

Anonymkode: 3bfdb...6d0

Rart det finnes så mange samboere/gifte der ute hvis terskelen er så lav for en enkelt utblåsning.  

Regner med de har bodd sammen i minst 3 år, og om det er første gangen utblåsningen skjer, så er det mer som ligger bak. Slikt kommer ikke av seg selv helt ut av det blå. 

Ta det opp som voksne mennesker og diskuter det! 

Anonymkode: 1773b...ed5

Skrevet

Hvorfor roper dere til hverandre pga et teppe? Foran barnet også?

Han skal selvsagt ikke kalle deg hore. 

Anonymkode: 8dd45...732

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Fytti grisen. 

Anonymkode: 00ed3...ebb

• Nyttig 1
Gjest Kerrs Pink
Skrevet

Vet du hva. Dere trenger BEGGE TO en skikkelig realitycheck av forholdet hvis du overhodet vurderer dette som ok. 

Vi blir sinte her hjemme også,men aldri i livet om vi bruker så stygge kallenavn på hverandre. Også foran barnet, jeg blir helt matt. Hadde pakka en bag, tatt med ungen og reist på dagen. Kanskje ikke for godt,men lenge nok til at vi fikk roa ned og bestilt time hos parterapeut. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...