Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når startet dere med å handle inn til baby? Er i uke 15 nå, og klør i fingrene etter å handle inn😊

Anonymkode: 04d62...4a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte første matchende sett med lue, sokker, body og bukse i uke 15 😃 Følte ikke for å gå med en frykt om «hva om det går galt» men heller tenke positivt og kose meg med forberedelser og innkjøp litt etter litt gjennom svangerskapet ☺️ 

Anonymkode: ef930...a14

Skrevet

Starta vel rundt der tror jeg. Begynte i alle fall å følge med på Finn. Ønsket å kjøpe en del brukt og fant stellebord, seng, 2x vogner, ++.

Anonymkode: 79e23...c0a

• Liker 1
Skrevet

Etter OUL 😊 

Anonymkode: 62832...90c

Skrevet

Jeg er i uke 22, har ikke begynt enda 😅 Føles veldig overveldende, jeg har null peil på hva som trengs. Arver kilosvis med klær i 56-68 da, så det skal iallfall være i orden. Også vet vi hvilken vogn vi vil ha, så den bestilles nok når det nærmer seg litt mer. 

Anonymkode: ec586...c3f

Skrevet

Etter TUL uke 12 der alt så bra ut kjøpte jeg en liten, liten lue og body. Men det var mer for meg selv, det var en milepæl da jeg mistet uke 11 første gangen jeg var gravid. Vi begynte for alvor etter OUL. Arvet og lånte veldig mye av slekt og venner da, så det var veldig lite vi faktisk trengte å kjøpe tilslutt. 

Anonymkode: 4a36c...f56

Skrevet

Jeg er i uke 27 har ikke kjøpt noen ting enda. Har vært så redd for at det ikke skulle gå. Ingen grunn til det sånn egentlig, alt har sett fint ut, men vi har strevd sånn med å bli gravide. 

Anonymkode: e14aa...9e7

Skrevet

I une 12 så visste jeg kjønnet, nipt fra Danmark. Handlet MASSE til jenta mi da (etter tre gutter), mest kjoler i str opp til 5 år! Elsket det!! Møbler/ vogn hadde jeg fra før. 

Anonymkode: 72e75...75d

Skrevet

Kjøpte litt her og der når jeg kom over gode kupp eller ting jeg likte :) Tror det var rundt uke 12-13. 

Anonymkode: dca92...8e1

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er i uke 27 har ikke kjøpt noen ting enda. Har vært så redd for at det ikke skulle gå. Ingen grunn til det sånn egentlig, alt har sett fint ut, men vi har strevd sånn med å bli gravide. 

Anonymkode: e14aa...9e7

Jeg kjenner meg forsåvidt igjen i denne - har to venninner som mistet baby i magen like før fødsel, så hvorfor kunne det ikke skje meg også? Men det som hjalp meg var å tenke at selv om det kunne gå galt, er det fremdeles overveldende mest sannsynlig at det går bra, og det kommer et barn. Og da er det lurt å ha forberedt til det scenarioet også, liksom 😅.

Anonymkode: 4a36c...f56

• Hjerte 1
Skrevet

Første gang kjøpte jeg en body etter UL i ule 14. Resten fra uke 30. 

Denne gang har vi det meste av klær, men begynte å kjøpe litt småtteri av det i uke 14-15. Har veldig sterkt nesting behov, så er veldig på å kjøpe ALT allerede nå i uke 19 😆 

Skrevet

Rundt uke 13 begynte vi smått med klær og sånn. Større ting etter OUL. 

Anonymkode: 567e7...d60

Skrevet

Jeg kjøpte noen klær på tilbud igår, går inn i uke 10 imorra 🙈 er nok litt tidlig, men bodyene kosta 39kr pr stk, så klarte ikke dy meg 😂

Anonymkode: e62a4...ef0

Skrevet

Ganske tidlig første gang ☺️ Men ikke mye. Nå er det 3 gang jeg jeg har det meste fra før. Kjøper noe etter OUL

Skrevet

Begynte så smått å kjøpe inn litt tøy når jeg fant noe på tilbud fra uke 10 ca. Er 24 nå, å har egentlig ikke kjøpt så mye enda. Vi vil få i stand rommet så vi har et sted å ha ting først. Nå har jeg kjøpt en hel haug med ting fra ei venninne, så vi har allerede vogn, sprinkelseng og litt andre ting, men det er fordi hu bare ville få det ut av huset. Vi vet vel og merke hva vi skal kjøpe når den tid kommer da. 

Anonymkode: 9ee6d...029

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...