Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min søster skal flytte. Jeg har hjulpet litt med å pakke. Hun skal ha visning på Mandag så eskene må bæres ut i garasjen. Hun jobber til kl 15 i morgen, så vi avtalte at jeg skulle komme å hjelpe kl 17. Nå dukket det opp noe her, så jeg spurte om jeg kunne komme kl 16 i stedet. Fikk melding tilbake: ok da. Det er greit. Avtalen var jo egentlig kl 17, så jeg skulle rekke å spise først, men da dropper jeg det. 

Er ikke det ett litt surt svar? Jeg trenger jo egentlig ikke å hjelpe så mye som jeg har gjort. Skal hjelpe den dagen hun flytter også. 

Anonymkode: 4d71e...01e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, syns ikke det. Men du kjenner jo henne best, så du burde vite om hun er sur eller ikke ut fra svaret.

Anonymkode: 40aeb...a01

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, syns ikke det. Men du kjenner jo henne best, så du burde vite om hun er sur eller ikke ut fra svaret.

Anonymkode: 40aeb...a01

Hun setter bestandig et 😉 når hun skriver melding. Men ikke denne meldingen 

Skrevet

Dra dit kl 16, så kommer hun sikkert rett etter hun har spist.

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Min søster skal flytte. Jeg har hjulpet litt med å pakke. Hun skal ha visning på Mandag så eskene må bæres ut i garasjen. Hun jobber til kl 15 i morgen, så vi avtalte at jeg skulle komme å hjelpe kl 17. Nå dukket det opp noe her, så jeg spurte om jeg kunne komme kl 16 i stedet. Fikk melding tilbake: ok da. Det er greit. Avtalen var jo egentlig kl 17, så jeg skulle rekke å spise først, men da dropper jeg det. 

Er ikke det ett litt surt svar? Jeg trenger jo egentlig ikke å hjelpe så mye som jeg har gjort. Skal hjelpe den dagen hun flytter også. 

Du gjør henne en tjeneste. Om hun forventer noe annet fra deg, må hun si det. jeg kommer fra en lite hjelpsom familie, men jeg hadde ikke forventet noe av noen, og all hjelp hadde vært en gave.

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Jeg syns du overanalyserer det noe voldsomt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...