Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det aldri noen venner som vil være med meg (med mindre jeg spør de)? Aldri noen som kontakter meg og spør hvordan det går. Absolutt alle jeg ble kjent med på videregående og militæret, har aldri kontaktet meg i ettertid. Jeg gjør alt for å være den beste versjonen av meg selv (vennlig og hyggelig mot absolutt alle), men virker som at det aldri er noen som ser meg. 
Er som regel usynlig i sosiale sammenhenger. 😕 

Anonymkode: 39bcc...2fd

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremst er de ikke vennene dine. En ekte venn er én person som selvfølgelig ikke ghoster deg.
Viktig å skille mellom å være venn og bekjent. Kan godt være at du kjenner mange, men det betyr ikke at de er vennene dine. 

Jeg ser meg selv i det du skriver. Gjorde alt for å være den kuleste og snilleste personen i mine ungdomsår, men det var aldri noen som virkelig helt skjønte meg. Var ganske usynlig jeg også, alltid alene på fritiden.
Jeg var en type som gikk litt mine egne veier, i stedet for å følge mengden. Var ikke før på flyskolen jeg fikk mine ekte venner, som jeg fortsatt har kontakt med den dag i dag. 

Er helt sikker på at du én dag vil møte noen som genuint er interessert i å bli venn med deg! Ikke mist håpet. Bare nyt livet og følg drømmene dine, ikke minst. Så kommer det meste av seg selv! :) 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Har ikke kontakt med noen fra videregående. Ikke vært i militæret.

De folka var nok mer bare bekjente, enn egentlig venner. Litt sånn som det blir når en er ung, og bare må omgåes på grunn av ytre omstendigheter.

De få, nære vennene jeg har, kommer fra aktiviteter og interesser jeg var engasjert i.

Da møter en folk som liker eller er opptatt av det samme som deg, og sjansen for å bygge ekte vennskap som varer er større. Er min erfaring i hvert fall :) 

Anonymkode: 34d55...8b1

Skrevet

Trist… de har sikkert mange relasjoner i livene sine å pleie, eller de har kjæreste.. eller sliter med noe og vil være for seg selv. 
ikke deg det er galt med her 

Anonymkode: 35cf3...ee8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...