Gjest Gjest_Monica_* Skrevet 22. november 2005 #1 Skrevet 22. november 2005 Heisann! Er det noen som har noen gode tips til julegave til en jente på 14 år? Regner med å bruke ca 1000 kr. Er veldig usikker og redd for å kjøpe noe som er "teit". Vanskelig å si hva som er kult og ikke kult i den alderen synes jeg. Tusen takk for alle innspill
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #2 Skrevet 22. november 2005 Kommer veldig an på jenta da, hva slags stil hun har, "hvem hun er" liksom... Hval slags klær går hun i? Det kan jo gi oss en liten pekepinn...
Chans Skrevet 23. november 2005 #4 Skrevet 23. november 2005 Det spørs jo veldig om hun er fjortis-aktig eller ei, mener jeg. Hvilke interesser har hun, da?
Gjest Piper Skrevet 23. november 2005 #8 Skrevet 23. november 2005 Gavekort på klær, for da kan hun gå på salget i januar og få mye mer for pengene. Er ikke lett å finne noe som passer de i den alderen, og derfor ville jeg satset på gavekort.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #9 Skrevet 23. november 2005 Jeg ville også satset på gavekort hvis jeg ikke kjente henne så godt. Ta et universalkort på et kjøpesenter. Alle jenter er forskjellige. Noen er "sosseberter" andre er hip-hopere, noen andre igjen er sportslige - er så mange stiler. Man kjøper liksom ikke perlekjede til en hip-hop-jente
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #10 Skrevet 23. november 2005 Er ikke 1000kr vanvittig mye penger å bruke på ei jente på 14!??? Verden står virkelig ikke til påske
Gjest Piper Skrevet 23. november 2005 #11 Skrevet 23. november 2005 Er ikke 1000kr vanvittig mye penger å bruke på ei jente på 14!??? Verden står virkelig ikke til påske ← Har du noe med dette da? 1
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2005 #12 Skrevet 23. november 2005 Ipod, ny mobil, gavekort på klær, kontantkort til telefonen............. Joda, dette blir nok satt pris på. Om du velger å kjøpe noe litt mer varig, er Pilgrimarmbåndene veldig populære blandt jenter på ungdomsskolen.
Gjest Gamle Alex Skrevet 23. november 2005 #13 Skrevet 23. november 2005 Er ikke 1000kr vanvittig mye penger å bruke på ei jente på 14!??? Verden står virkelig ikke til påske ← Du har da ingenting med hvor mye folk skal bruke på julegaver til hverandre Evelina har mange gode ideer. Klesmerke WOW er veldig poulært, ellers så er gavekort som kan brukes i januar veldig smart som Piper sa
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #14 Skrevet 23. november 2005 Mange jenter synes Wow er helt grusomt harry da...
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2005 #15 Skrevet 23. november 2005 J.C. er visst det som er mest i vinden på ungdomsskolen her nå ihvertfall
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #16 Skrevet 23. november 2005 J.C. er visst det som er mest i vinden på ungdomsskolen her nå ihvertfall ← Ja, der har de litt for enhver smak, så det er ganske "safe"
fluesopp Skrevet 23. november 2005 #17 Skrevet 23. november 2005 Jeg synes gavekort er litt kjedelig. Det blir jo litt for lite personlig. Men det er jo spørs og det skal være personlig eller ikke. Jeg er en jente på 15, som blir glad for det meste. Men så er folk veldig forskjellige her i verden. Og da kan det hende at man ikke treffer helt med gaver og slikt. Så gavekort er et sikkert kjøp. Men for at det ikke skal bli så kjedelig kan man krydre det litt opp. Ikke bare kjøp ett gavekort men flere forskjellige. Da er det større sjanse for at hun like et av gavekortene, enn hvis man kjøper et gavekort og så er det på en butikk hun ikke liker i det hele tatt. Legg dem i en fin eske eller gavepose, så ser man ikke at det er et gavekort i en kornvolutt. Legg med noen artige sokker eller en t-skjorte og noe godter. Hvordan kan man slå feil med godter og sokker. Dat blir det ikke så kjedelig og mer personlig.
Gjest Mrs. Potter Skrevet 24. november 2005 #18 Skrevet 24. november 2005 gavekort på klesbutikk,platebutikk eller parfymeri. Dvd-film,cd-plate,pilgrimsmykke/armbånd/ørepynt,undertøy,mp3-spiller,spill til playstation/xbox,bøker.
Gjest Jente 15 Skrevet 9. desember 2008 #19 Skrevet 9. desember 2008 Du har da ingenting med hvor mye folk skal bruke på julegaver til hverandre Evelina har mange gode ideer. Klesmerke WOW er veldig poulært, ellers så er gavekort som kan brukes i januar veldig smart som Piper sa Klesmerke WOW er ikke noe serlig merke.. Du må heller kjøpe DC, WEZC, LINDEBEG det erganske dyrt men det vill hun garantert like Enkelt også, bare å finne riktig størrelse på tøyet :D
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2008 #20 Skrevet 12. desember 2008 Klesmerke WOW er ikke noe serlig merke.. Du må heller kjøpe DC, WEZC, LINDEBEG det erganske dyrt men det vill hun garantert like Enkelt også, bare å finne riktig størrelse på tøyet :D Trur nok TS er ferdig med den julegaven for leeenge siden, tråden er tross alt fra 2005...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå