AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #1 Skrevet 13. august 2022 Noen andre her som har tidlig eggløsning? Typ 1 uke før forventet eggløsning? Jeg fikk utslag på Clearblues eggløsningstest 1 uke før jeg forventet å få eggløsning. Har etter det hatt blinkende smilefjes på testen. Kan jeg da gå ut fra at jeg hadde eggløsning den dagen jeg fikk fast smilefjes? Anonymkode: d51f7...1d9 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #2 Skrevet 13. august 2022 Tester indikerer at kroppen er klar for EL og selve EL kan skje 1-3 døgn etter positive tester. Temping er egentlig eneste sikre måte å måle EL selv på, men da måler man at det har skjedd, så litt dumt for prøving. Mener bare å si at din EL ikke nødvendigvis er altfor sen Samt at det er verre med for kort lutealfase enn tidlig EL! Heia! Anonymkode: 7981e...c82
Sofakona Skrevet 13. august 2022 #3 Skrevet 13. august 2022 En positiv test viser bare at du kan få eggløsning.. ikke at du vil få. Har du pcos eller vanlig syklus
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #4 Skrevet 14. august 2022 Jeg får El mellom dag 10-12... Lutealfase på ca 16 dager. Nei hadde gått utifra at El kom dagen etter.. Altså ville hatt sex samme dag som positiv eltest samt neste dag. Anonymkode: e9b09...f8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå