AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #1 Del Skrevet 13. august 2022 Jeg har observert at det er flere damer «oppi årene» som er slankere/tynnere enn de var i 20-årene. Jeg vil også bli sånn😅 hva er hemmeligheten? Anonymkode: d5f5e...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #2 Del Skrevet 13. august 2022 Jeg er en sånn 😅 Jeg gikk ned en god del etter begge barna pga de første seks månedene var ekstremt krevende med begge to. For å vedlikeholde lavere vekt var det rett og slett at jeg oppdaget at trening er gøy! Løper ca 30-35 km i uken og sykler mye med barna. Har økt aktivitetsnivået mitt betydelig siden 20 årene. Anonymkode: c9931...100 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #3 Del Skrevet 13. august 2022 Åh! Håper på mange suksesshistorier her, jeg har også ambisjoner om å bli ei sånn dame Anonymkode: b43b2...b19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #4 Del Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er en sånn 😅 Jeg gikk ned en god del etter begge barna pga de første seks månedene var ekstremt krevende med begge to. For å vedlikeholde lavere vekt var det rett og slett at jeg oppdaget at trening er gøy! Løper ca 30-35 km i uken og sykler mye med barna. Har økt aktivitetsnivået mitt betydelig siden 20 årene. Anonymkode: c9931...100 Wow, 30-35 km er bra! jeg holder på å trener meg opp til å bli en løper, håper løpegleden varer gjennom høsten. Spiser du samme mengde som før eller mindre? Anonymkode: d5f5e...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #5 Del Skrevet 13. august 2022 Jeg fant ut hva kalorier er, og hva det gjør med kroppen, og ble litt manisk. Før så spiste jeg akkurat det jeg ville uten å ofre det en tanke, spsite godteri, kaker og chips flere ganger i uka, gode og feite middager(uten porsjonsbegrensning) hver dag. Har alltid vært veldig aktiv så tror det har holdt meg relativt slank tidligere også(har vært litt «smålubben», men fit tidligere, aldri mer enn 60kg). Nå i midten av 30-årene holder jeg meg unna smør(både som pålegg og til steking), majones og fløte feks. Ting jeg gaflet i meg over en lav sko tidligere. Tror faktisk de tre varene var ekstremt utslagsgivende for vektnedgangen min. Anonymkode: 6d6ff...584 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellah Skrevet 13. august 2022 #6 Del Skrevet 13. august 2022 Endra hele livsstilen, bedre kost, mer trening. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JegMotStrømmen Skrevet 13. august 2022 #7 Del Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har observert at det er flere damer «oppi årene» som er slankere/tynnere enn de var i 20-årene. Jeg vil også bli sånn😅 hva er hemmeligheten? Anonymkode: d5f5e...697 I mitt tilfelle så var det fordi jeg var så tjukk i 20åra... Og klarte å gå ned i vekt da jeg var i 40åra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #8 Del Skrevet 13. august 2022 Slank/tynn er ikke synonymt med fit, tight og veltrent. Man kan være like slapsete som noen som er lubben selv om man er tynn. Anonymkode: 840c3...82b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #9 Del Skrevet 14. august 2022 For min del; modenhet rundt det å ta gode valg for meg selv. Har også fått mer viljestyrke med årene 😊 Anonymkode: c24eb...2a6 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #10 Del Skrevet 14. august 2022 Fikk 3 barn, og begynte å løpe for å få litt egentid😂 En stund var det eneste stedet vi fikk "fri" på do. Men barna drev med langrenn, friidrett og fotball, og likte å dra på turer/fjellturer -så jeg ble mer aktiv enn tidligere da vi fikk barn. Startet å løpe etter barn nr 2 var født, i 2006 - og har fortsatt med dette i alle år etter. Jeg trener styrke også 1 gang i uka, og er på en gruppetime i tillegg. Anonymkode: 19cb2...942 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #11 Del Skrevet 14. august 2022 Flytta på toppen av en lang bakke, blit mye gåing opp og ned, går ca 10km i motbakker 5 dager i uka, det merkes på hele kroppen og vekta. Som min sjarmerende eks fra da jeg var 20 poengterte, oi du har jo ei rumpe jo! Anonymkode: e64cf...dc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #12 Del Skrevet 14. august 2022 Hemmeligheten er at jeg ble feilbehandla med store mengder antipsykotiske medisiner. Sluttet med alt dritet på egenhånd etter ti år og ble normalvektig igjen. Måtte ta tre plastiske operasjoner for å fjerne overflødig hud. Anonymkode: 7fe78...028 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #13 Del Skrevet 14. august 2022 Kjenner mange som begynte å løpe for å få egentid på kvelden 😅 Anonymkode: 516de...0ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #14 Del Skrevet 14. august 2022 Slanket vekk fettet Anonymkode: 79add...d1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #15 Del Skrevet 14. august 2022 Jeg er 35 nå og slankere enn 20-årene. For meg kommer det av modenhet, jeg er mer trygg i meg selv og snill mot meg selv og tar derfor bedre vare på kroppen. Spiser sunnere og er mer aktiv fordi jeg liker det og fordi det føles bra å være et godt forbilde for barna 😊 Anonymkode: 6266c...713 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingeling Skrevet 14. august 2022 #16 Del Skrevet 14. august 2022 Jeg lærte hva PCO og insulinresistens betyr for kosthold og kroppen. Og med økt kunnskap har jeg kunnet spise riktig. I tillegg fant jeg en treningsform jeg elsker så da trener jeg mye mer enn det var i 20-årene som var mer sporadisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #17 Del Skrevet 14. august 2022 Trener styrke 2 ganger i uka (tung styrke) og går/løper 1 time hver dag og spiser lite, sunt og magert. Endret tankegangen rundt mat og tåler å være litt sulten innimellom. Anonymkode: 694cb...d87 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #18 Del Skrevet 14. august 2022 Dette stemmer faktisk for meg også. Man har vel ikke helt funnet ut av ting i 20 åra kanskje? Anonymkode: 69fc7...7db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #19 Del Skrevet 14. august 2022 Har det bedre med meg selv og overspiser ikke lenger. Sliter fortsatt med forholdet mitt til mat, men det er bedre og jeg er normalvektig i hvert fall. Anonymkode: 571ff...6f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #20 Del Skrevet 14. august 2022 Jeg gikk mye ned i vekt i slutten av 20-årene, fikk nr 3 i begynnelsen av 30-årene og holdt vekten i 5-6 år. Så ble livet mer travelt, fikk en lederstilling og fritiden ble benyttet som trener og taxisjåfør. Ila disse årene gikk jeg opp 1-2 kg I året, så kom overgangsalder med 5 kg. Plutselig var jeg tilbake til start. Da var det bare til å begynne igjen. Nå trener jeg tung styrke og løper 5-6 ganger i uken. Har fokus på kosthold. Gått ned 10 kg og har litt igjen. Føler meg finere som 46-åring enn hva jeg gjorde for 2-3 år siden. Har også bedre økonomi og mer tid, så er også opptatt av klær og mote. Anonymkode: cfcdc...041 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå