AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #1 Skrevet 13. august 2022 Jeg ble nylig singel, er godt voksen dame, og prøver å venne meg til nye ting i livet Jeg trives relativt godt i eget selskap og går f.eks på kino alene, men vegrer meg for å gå på byen, på pub og lokale konserter alene. Er vel redd for at andre skal mene noe om det. Er det noen av dere her som gjør det? Går det fint? Anonymkode: 590ab...739
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #2 Skrevet 13. august 2022 Selvfølgelig går det fint. Du går ut fordi du har lyst til å gjøre en eller annen aktivitet DU er interessert i. Lykke til😊 Anonymkode: 28e42...86a
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #3 Skrevet 13. august 2022 Ja, det går helt fint! ❤️ Dette er sikkert ikke nødvendig å skrive, men pass deg for luringer som søker etter ensomme og sårbare kvinner de kan utnytte. 😅 Anonymkode: e1493...7d3
Gjest Suzanne Skrevet 13. august 2022 #4 Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ble nylig singel, er godt voksen dame, og prøver å venne meg til nye ting i livet Jeg trives relativt godt i eget selskap og går f.eks på kino alene, men vegrer meg for å gå på byen, på pub og lokale konserter alene. Er vel redd for at andre skal mene noe om det. Er det noen av dere her som gjør det? Går det fint? Anonymkode: 590ab...739 Jeg går alltid ut alene. Det er helt supert👍. Du blir kjent med de du vil, kan dra hvor du vil, og ikke minst, dra hjem når du vil. Jeg synes det er slitsomt å dra ut med flere. Føler meg mindre fri. Jeg drar på clubber, puber og overalt alene. Det går kjempefint. Lykke til. Kos deg som single på byen❤️
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #5 Skrevet 13. august 2022 Hvorvidt det funker å gå ut alene spørs jo helt på hvor flink du er til å bli kjent med nye mennesker. Noen får en haug med nye venner hver gang de er ute, andre blir bare avvist og sitter alene i baren. Anonymkode: a65c8...239
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #6 Skrevet 13. august 2022 Nei. Når jeg drar ut, er det for å ha det hyggelig sammen med venner. Ikke fordi jeg liker å dra på restaurant/pub. Anonymkode: 8ca0a...bd6
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #7 Skrevet 13. august 2022 Hvis du er utadvendt og sosial, er det en fin ting å gå ut alene. Du risikerer til og med å få en langt mer interessant kveld enn om du gikk ut sammen med noen:) Anonymkode: c2f97...604
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #8 Skrevet 13. august 2022 Hvor kan man gå hvis man går ut alene som godt voksen kvinne? Vet noen om steder i Oslo som passer? Anonymkode: 93fce...c74
Eignarf Skrevet 13. august 2022 #9 Skrevet 13. august 2022 Prøv å ikke tenk på hva andre synes, og bare hva du selv har lyst til Jeg kan gå ut alene, jeg kan kose meg med å sitte på et bord eller baren alene og bare observere de andre menneskene. Trenger ikke å snakke med noen heller, men er veldig åpen for at noen skal komme og snakke med meg Jeg er dog ikke så flink til å ta initiativ selv. Men har ikke noe problem med å være ute uten at jeg får prata med noen heller.
Engel Skrevet 13. august 2022 #10 Skrevet 13. august 2022 Jeg har vært alene på to konserter i sommer. Det går helt fint. Man blir jo bare en I mengden der. Men drar ikke på byen for å drikke eller se etter menn alene. Hadde kanskje gjort det om jeg var 20 år yngre.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #11 Skrevet 14. august 2022 Jeg kan fint gå alene på pub og konserter Går vanligvis ikke ut på "fylla" på lørdagsnatten alene, men tar meg gjerne en pils. Veldig glad i musikk og konserter, noen ganger går jeg alene. Det er kanskje litt tilvenningssak? Sett deg i en hotell-bar, der er 90% av folkene alene Anonymkode: 0c560...df7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå