AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #1 Skrevet 13. august 2022 https://www.nrk.no/ytring/ganske-normal-_-men-tilfeldigvis-trans-1.16055042 Vet ikke hva dere syns, men jeg mener innleggsforfatteren treffer spikeren på hodet når det gjelder de underliggende mekanismene rundt kjønnsdysfori. Hen beskriver også veldig godt den mentale tilstanden til noen som er ekstremt opptatt av egen identitet, i hvert fall slik jeg oppfatter svært mye av problematikken. Her er en kjapp oppsummering av det jeg anser som hovedmomentene i meningsinnlegget: Quote Jeg, jeg. Jeg. Jeg. Jeg. Jeg. Jeg. Jeg meg jeg. Jeg. Jeg. Jeg. Jeg. Meg. Jeg. Jeg. Jeg, jeg. Jeg min. Jeg. Jeg. Jeg. Jeg, jeg. Jeg meg jeg – jeg.j Jeg meg selv. Jeg den fulle meg. Jeg. Jeg min kjønnsidentitet. Jeg. Meg, jeg. Jeg er selv, selv om jeg. Jeg. Jeg mitt liv og mine tanker. Jeg. Jeg meg jeg? Jeg meg selv, meg jeg. Jeg hverdagen min, jeg tenke og føle jeg. Jeg jeg, jeg egentlig ikke meg. Jeg meg. Meg, jeg. Jeg tankene, jeg. Jeg akseptert, jeg. Jeg. Virkeligheten min. Kvinnelig jeg – jeg som en kvinne, meg som en kvinne og meg – jeg med meg selv. Jeg. Quote Anonymkode: 1779e...316 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå