Gå til innhold

Tips til å gå ned i vekt og trening

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger og gå ned i vekt og generelt stramme opp en slapp kropp. Er 56/57k kg og vil gjerne ned til 50 kg. Men vekten er ikke det viktigeste om deler av vekten blir erstattet med muskler, kan jeg gjerne veie mer enn 50 kg. Men føler meg så slapp og dvask nå. Har to barn, fulltidsjobb, studier mm. Travel småbarnsmor som «skylder» på tidsklemma for at jeg ikke klarer å trene/spise Sundt🙈 jeg trenger noen enkle rutiner i starten, da jeg alltid er alt eller ingenting og det funker bare en liten periode også sklir alt ut igjen. 

Anonymkode: aac6c...7d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du disiplinert nok til å trene hjemme? Jeg følger Lisafiitt på IG. Hun har mange gode øvelser som man ikke trenger noe særlig for å utføre. 

Å så kan du jo gå eller jogge en tur et par ganger i uka i starten? Det er godt for psyken også. Du vil sikkert føle det som pes i starten, men som noe du må gjøre etterhvert. Sett på musikk du liker, å loggfør fremgang. Det er gøy 😊

Anonymkode: dbf91...969

• Liker 1
Skrevet

Hvor høy er du? Og alder?

Anonymkode: 0a639...c37

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg trenge også tips. Er 159 høy og 34 år vil gå ned 10 kg. Veier i dag 75kg

Endret av JTR
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

158, 29 år

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.8.2022 den 17.41):

158, 29 år

Ville kanskje fokusert på trening mer enn slanking. Jeg meldte meg inn på sats og ble hekta. Går på gruppetimer (styrke) 3-4 ganger i uken. Får mer lyst til å spise sunt når jeg trener også. Men spiser også nok til å ute på trening😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...