AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #1 Del Skrevet 13. august 2022 Bor i en boligfelt som er koselig som regel men sjeldent man ser mennesker som bor i husene. Biler står foran huset men de er inne. Jeg må bo i verdens kjedeligste gate men.. hva gjør de, lurer jeg på? Etter en lang og kald vinter så er det bare nydelig å være mest mulig ute, i solen eller skyggen. Men å være i huset hele dagen? Hvorfor bygger de terrasser og ordner det så fint for seg når de nesten aldri er ute? Også når jeg går tur, har legt merke til et veldig fint hus, de har ordnet det så fint utenfor huset, det er paradis å se på, men jeg har aldri sett noen sitte ute, uansett når på døgnet jeg har gått forbi. Skjønner ikke, ordnet det så fint rundt huset men aldri noen å se? Er det for å vise at de har penger? Må være det, eller? Jeg mener ikke å være frekk eller noe men opplys meg. Er det sånn hos dere også? At naboer er aldri ute? Anonymkode: cf098...df7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #2 Del Skrevet 13. august 2022 Det har ikke slått deg at ikke alle har samme interesser som deg? Anonymkode: 1ec17...8d1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #3 Del Skrevet 13. august 2022 Tenker at folk er forskjellige. Noen liker seg inne, andre ute når solen skinner. Bare hyggelig at de ønsker å ha det velstelt utenfor. Anonymkode: ecfae...7c6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #4 Del Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det har ikke slått deg at ikke alle har samme interesser som deg? Anonymkode: 1ec17...8d1 Det var alt du kunne komme med? 🙈 Anonymkode: cf098...df7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #5 Del Skrevet 13. august 2022 Just now, AnonymBruker said: Det var alt du kunne komme med? 🙈 Anonymkode: cf098...df7 Det er jo det som er fasiten. Anonymkode: 1ec17...8d1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 13. august 2022 #6 Del Skrevet 13. august 2022 (endret) . Endret 1. oktober 2022 av Tvillingsjel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #7 Del Skrevet 13. august 2022 Har ikke nærme naboer så må svare for meg selv ; orker og gidder ikke være ute hele dagen selv om det er sommer . Sitter ofte og ser seriemaraton når jeg har fri/ferie om sommeren. Men er da ute et par turer og. Du sitter vel ikke å overvåker naboen hele tida? Anonymkode: 14ec9...4c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #8 Del Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tenker at folk er forskjellige. Noen liker seg inne, andre ute når solen skinner. Bare hyggelig at de ønsker å ha det velstelt utenfor. Anonymkode: ecfae...7c6 Men koser seg så å si aldri i det? Sorry men jeg skjønner ikke vitsen. Anonymkode: cf098...df7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #9 Del Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har ikke nærme naboer så må svare for meg selv ; orker og gidder ikke være ute hele dagen selv om det er sommer . Sitter ofte og ser seriemaraton når jeg har fri/ferie om sommeren. Men er da ute et par turer og. Du sitter vel ikke å overvåker naboen hele tida? Anonymkode: 14ec9...4c9 🙈 Anonymkode: cf098...df7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #10 Del Skrevet 13. august 2022 Tvillingsjel skrev (1 minutt siden): Jeg er lite ute fordi jeg har en OCD som trigges av å gå ut. Tusen takk for ordentlig svar. ❤️ Anonymkode: cf098...df7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #11 Del Skrevet 13. august 2022 Når det er så fint vær og sommer er vi på en av hyttene våre. Om sommeren blir hytten ved sjøen brukt mest. Så kansje de er bortreist? Anonymkode: bc913...458 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #12 Del Skrevet 13. august 2022 Vi er på stranda. Annet enn det, hvis vi er hjemme så er det pga jeg har migrene. Orker heller ikke sitte ute her før på kvelden fordi det er for varmt. Derfor er jeg enten inne eller drar bort. Anonymkode: d269f...97c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 13. august 2022 #13 Del Skrevet 13. august 2022 (endret) Selv om bilen står utenfor huset, betyr det jo ikke at folk er hjemme. De kan ha gått seg en spasertur til skogen i nærheten, eller ruslet bort til badedammen, sjøen eller hva som nå er nærmest. Mange liker å gå seg en tur når det er fint vær! Man tar jo ikke bilen om man skal nyte finværet, da går man. Noen tar også bussen til badestranda i finværet, rett og slett fordi parkeringsplassene i nærheten av slike utfartssteder som regel er SMEKK fulle når det er finvær, fra tidlig morgen. Endret 13. august 2022 av Million 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #14 Del Skrevet 13. august 2022 Sa TS innimellom kg innlegg Anonymkode: c1522...557 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #15 Del Skrevet 13. august 2022 Synes det er for varmt å sitte ute. Klarer ikke være produktiv i varmen. Er en av de som klager på varmen. Så sitter inne under vifta til det går over. Er flott på ferie når en skal slappe av, men ikke ellers 😅🙂 Blir dårlig form av den varmen 😅 Anonymkode: 40f31...4c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #16 Del Skrevet 13. august 2022 Det er for varmt å være ute, nærmere 30 grader her. Anonymkode: 81187...de5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #17 Del Skrevet 13. august 2022 Jeg liker ikke å være ute for å være ute. Når det er sååååå fint vær, er det alt for varmt. Jeg takler ikke å sitte i en stol/ligge på et teppe for å sole meg - det er kjedelig. Du liker å være ute, jeg liker å være inne. Det er som ab i første svar sa - andre har andre interesser enn deg. Verken mer eller mindre. Anonymkode: 0ee87...fde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #18 Del Skrevet 13. august 2022 Trives best ute når det ikke er veldig varmt. Men her jeg bor er generelt folk flinke til å være ute. Vi tar gjerne en kaffekopp ute hos hverandre også Anonymkode: d37e0...574 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kira87 Skrevet 13. august 2022 #19 Del Skrevet 13. august 2022 Satt ute noen timer i skyggen hos svigers ista, nå sitter jeg inne med varmepumpa på og ser på fotball fordi jeg syns det blir for varmt og trykkende ute. Har kronisk migrene som forverres av varmen. Men jeg håper folka i nabolaget har nok med seg selv, og ikke lurer på hvorfor vi ikke er ute i hagen. Som om man ikke hadde nok dårlig samvittighet for at man er syk i utgangspunktet. Vi har heldigvis også en såpass skjermet uteplass at hadde vi sittet på verandaen, så ville ikke noen sett det uansett. Skjønner godt at det ikke frister å sitte ute når man har så mye innsyn. Det kan jo også hende at noen av naboene dine ikke er hjemme denne dagen? Det går fint ann å gå en tur eller sykle uten å ta med seg bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #20 Del Skrevet 13. august 2022 Tja, akkurat nå sitter jeg inne fordi mannen satte på vaskemaskinen og dro ut, så jeg må vente på at den blir ferdig så jeg kan gå ut også. Og ja, han har fått høre det for å si det sånn! 😡 Andre dager er jeg inne fordi jeg studerer og litt vanskelig å regne matte på tur. Noen dager har jeg fått for mye sol og kanskje brent meg å holde meg inne. Jeg elsker sol og sommer og bor i feil land, men jeg klarer likevel ikke være ut HVER dag det er sol. Anonymkode: f6b4a...745 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå