Natta1980 Skrevet 13. august 2022 #1 Skrevet 13. august 2022 Hvilken av disse er mest chill? Paris ser veldig chill ut om sommeren hvis man unngår stresset, men er det sånn avslappet deilig atmosfære i Nice, generelt? Får man storby-feelingen i Nice?
Gjest fransine Skrevet 13. august 2022 #2 Skrevet 13. august 2022 Natta1980 skrev (11 minutter siden): Hvilken av disse er mest chill? Paris ser veldig chill ut om sommeren hvis man unngår stresset, men er det sånn avslappet deilig atmosfære i Nice, generelt? Får man storby-feelingen i Nice? Kommer litt an på hva du er ute etter. Nice ligger ved middelhavet så hvis du liker sol og strand / badeliv så har Nice en fordel der. Jeg liker meg ikke så godt på Rivieraen. Foretrekker sør vest frankrike (mot Spania) i stedet for. Paris er egentlig alltid en vinner, men som sagt det er varmere i Nice 😜
Natta1980 Skrevet 13. august 2022 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2022 fransine skrev (1 time siden): Kommer litt an på hva du er ute etter. Nice ligger ved middelhavet så hvis du liker sol og strand / badeliv så har Nice en fordel der. Jeg liker meg ikke så godt på Rivieraen. Foretrekker sør vest frankrike (mot Spania) i stedet for. Paris er egentlig alltid en vinner, men som sagt det er varmere i Nice 😜 Hvor i sør vest Frankrike? Hvordan er det der? Vil gjerne også finne rolige pittoreske reisemål i sør.
Kjetil E Skrevet 13. august 2022 #4 Skrevet 13. august 2022 Natta1980 skrev (21 minutter siden): Hvor i sør vest Frankrike? Hvordan er det der? Vil gjerne også finne rolige pittoreske reisemål i sør. Ikke så langt fra Monaco og grensa til Italia.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #5 Skrevet 13. august 2022 Nice høres ganske nice ut. Anonymkode: 5a199...2d6 1
Natta1980 Skrevet 13. august 2022 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2022 Kjetil E skrev (4 minutter siden): Ikke så langt fra Monaco og grensa til Italia. men er ikke det østover?
Kjetil E Skrevet 13. august 2022 #7 Skrevet 13. august 2022 Natta1980 skrev (1 minutt siden): men er ikke det østover? Jo og vedkommende som skrev sør-vest Frankrike er litt på jordet. Vest for Nice har du Cagnes sur mer og Cannes ganske nær og St Tropez litt lenger unna. 1
Gjest fransine Skrevet 13. august 2022 #8 Skrevet 13. august 2022 (endret) Kjetil E skrev (18 minutter siden): Jo og vedkommende som skrev sør-vest Frankrike er litt på jordet. Vest for Nice har du Cagnes sur mer og Cannes ganske nær og St Tropez litt lenger unna. Kanskje du er litt på jordet selv og ikke leste skikkelig hva jeg skrev om sørvest Frankrike. At jeg trives bedre der enn i Nice... Endret 13. august 2022 av fransine
Gjest fransine Skrevet 13. august 2022 #9 Skrevet 13. august 2022 Natta1980 skrev (40 minutter siden): Hvor i sør vest Frankrike? Hvordan er det der? Vil gjerne også finne rolige pittoreske reisemål i sør. Egentlig alt fra Montpellier og sørover til spanskegrensa. Det er veldig fint der, og mange flotte små byer med strender. Montpellier og Perpignan som litt større steder er også fine. Også vestkysten er fin, steder som Biarritz, Bordeaux f.eks.
Kjetil E Skrevet 13. august 2022 #10 Skrevet 13. august 2022 fransine skrev (36 minutter siden): Kanskje du er litt på jordet selv og ikke leste skikkelig hva jeg skrev om sørvest Frankrike. At jeg trives bedre der enn i Nice... Nei overhode ikke, men jeg leste bare du skrev sør-vest Frankrike uten å lese så nøye hva du skrev.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #11 Skrevet 13. august 2022 Nice er mer chill enn Paris. Paris er en storby med alt det fører med seg av lyd, folkemengder, trafikk osv. I Nice er det selvsagt også folk, særlig om sommeren, men her kan man i større grad finne seg en rolig plett og puste ut. Anonymkode: 91e9f...83c 2
ToveM Skrevet 13. august 2022 #12 Skrevet 13. august 2022 Saint-Jean-De-Luz. Syd vest Frankrike, ikke langt fra Baskerland og grensen til Spania. Flott plass. Var i alle fall det, da jeg var der for "hundre" år siden. 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #13 Skrevet 14. august 2022 Liker Nice best. Shopping, ligger ved sjøen, koselig gamleby. Man kan enkelt ta toget til koselige mindre steder langs kysten. Anonymkode: b3188...b4c
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #14 Skrevet 15. august 2022 Hva ønsker du å gjøre der, da? Jeg fant fint lite å gjøre på i Nice. Jeg er ikke interessert i å ligge på stranden og deige meg. Jeg liker museer, attraksjoner, parker, ruiner, osv. Men fint utgangspunkt for dagsturer til Cannes, Monaco, o.l, da. Jeg ville heller dratt til Paris, liker meg mye bedre der. Anonymkode: e2de6...3ff
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #15 Skrevet 15. august 2022 Jeg er veldig glad i Paris, men synes det er alt for varmt der i sommermånedene og foretrekker å besøke byen på våren (fra slutten av mars til midten av mai synes jeg er en fin tid). I tillegg til mer behagelig temperatur er det også færre turister i byen på den tiden. Anonymkode: fb2eb...e76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå