TheHairyToothfairy Skrevet 18. august 2022 #81 Del Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når en halv milliard klimaflykninger banker på døra så har du kanskje ikke råd til noen cabriolet. Anonymkode: 0a5b0...df3 takk for omtanken, men jeg har. fikser seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #82 Del Skrevet 18. august 2022 Snok1 skrev (På 13.8.2022 den 18.54): Menneskeheten har taklet klimaforandringer før uten store problemer. Da bodde det kanskje 50-100 millioner mennesker på kloden i spredte kolonier. I dag er vi ni milliarder mennesker som ikke overlever uten tilførsel av mat og råvarer fra andre deler av kloden. Marvareproduksjonen står i fare, millionbyer vil bli ubeboelige på grunn av vannheving, og artsmangfoldet er i ferd med å kollapse med uante konsekvenser. Ser du forskjellen mellom dagens situasjon og tidligere klimaforandringer? Klimakrisen er ikke et være eller ikke-være for jordkloden. Kun for menneskeheten. Dette! Hva sier dere, klimaskeptikere og klimafornektere? Spent på å høre hvilke motargumenter dere har mot dette. Anonymkode: 1338a...811 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #83 Del Skrevet 18. august 2022 Jeg tipper svaret er noe sånt som: "Jeg ofrer ikke min levestandard for noe som skjer etter at jeg er dø". Anonymkode: 0a5b0...df3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå