Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i 7 år og det har alltid vært  konflikter i forholdet vårt fra begynnelsen. Vi krangler hele tiden nå Over årene har han utviklet en depresjon og blir fort irritert/sint på meg, og jeg er helt det motsatte. Han misforstår meg og jeg føler ikke at jeg kan være meg selv lenger. Jeg prøver å blidgjøre han…men for hva? Jeg kan ikke ha en dårlig dag uten at det trigger han…

Jeg har endelig fått nok og gitt han beskjed flere ganger om at dette må endres på hvis vi skal fortsatt være sammen. Han sier han er glad i meg, men vi har hverken sex, kos eller flørting i forholdet vårt. Disse tingene har sakte men sikkert visnet bort. Jeg har prøvd å jobbe med dette, men hvordan kan man føle man har lyst på noen hvis man er bestandig sint på hverandre?  Hvis jeg anbefaler noe gøy å gjøre sammen, er han ofte negativ til det. Jeg har vært tålmodig pga han psyke, men jeg har ikke lyst til å være ulykkelig lenger. Sannheten er at jeg har vært redd å gjøre det slutt fordi han har vært suicidal…men jeg er så ulykkelig at det ikke går lenger. 

Hva burde jeg gjøre? Gi han flere sjanser?

Jeg er i 20-årene

Anonymkode: 2a4f6...c03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ikke ut som et sunt forhold, og sa er det like greit å avslutte det. Du skal i allefall ikke bli i forholdet fordi han er suicidal. Det er aldri ditt ansvar hva et annet menneske velger å gjøre med livet sitt. 
Om du snur litt på det, og tenker en venninne hadde hatt det sånn. Hva ville ditt råd til henne vært?

• Liker 1
Skrevet

Oppløs forholdet.

Man skal ikke krangle daglig i forhold.

Anonymkode: 4ef63...f83

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...