AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #1 Skrevet 13. august 2022 Hvis man kun har sex med kondom, kan jeg som kvinne uansett få kjønnssykdommer? Eller er sjansen veldig liten? Noen som har fått det med kondom? Anonymkode: f3368...39f
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #2 Skrevet 13. august 2022 Hvilke menn ligger du med? Bruker aldri kondom, og har aldri hatt problemer med kjønnsykdommer. Men så ligger jeg stortsett med kvalitet. Anonymkode: e3e97...76f
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #3 Skrevet 13. august 2022 Man kan få herpes og man kan få f.eks. flatlus selv om man bruker kondom. Anonymkode: 13a12...019 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #4 Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvilke menn ligger du med? Bruker aldri kondom, og har aldri hatt problemer med kjønnsykdommer. Men så ligger jeg stortsett med kvalitet. Anonymkode: e3e97...76f Hvordan vet du det? Sjekker du deg regelmessig? Man kan ikke SE kjønnsykdommer, så utrolig teit kommentar Anonymkode: fc597...a5a 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #5 Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man kan få herpes og man kan få f.eks. flatlus selv om man bruker kondom. Anonymkode: 13a12...019 Og klamydia i halsen etc Anonymkode: fc597...a5a 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #6 Skrevet 13. august 2022 Mye som kan smitte uten kondom. Det er absolutt bedre enn ingenting, men ikke sikkert nok etter min mening. Anonymkode: 4afc6...694
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #7 Skrevet 14. august 2022 https://blogg.forskning.no/forskningssykehuset/du-far-ikke-kjonnssykdommer-nar-du-gar-pa-do/1105862 «Sexleketøy kan smitte To ting er viktige: Mye fukt og varme. Uten det går alle seksuelt overførbare infeksjoner rett i døden. Smitten følger med sæd, sekret, slim eller blod fra en persons penis, skjede, anus eller hals til en annen persons penis, skjede, anus eller hals. Det skjer via vaginalt eller analt samleie, skjede mot skjede eller ved oralsex, det vil si suging eller slikking av skjede, penis eller anus. Men smitten kan også overføres via fingre, dildo og annet sexleketøy hvis det går rett fra en varm, fuktig plass til en annen.» Anonymkode: 6b9a6...7ab
GammelKaktus Skrevet 14. august 2022 #8 Skrevet 14. august 2022 Kjønnsvorter og herpes smitter selv ved kondombruk. AnonymBruker skrev (På 13.8.2022 den 16.24): Hvilke menn ligger du med? Bruker aldri kondom, og har aldri hatt problemer med kjønnsykdommer. Men så ligger jeg stortsett med kvalitet. Anonymkode: e3e97...76f Haha, du skulle vært med på jobb på et legekontor en dag så skulle du fått sett hva alle disse "kvalitetsmenneskene" drar med seg...😷 Man har aldri en garanti for noe som helst.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #9 Skrevet 14. august 2022 AnonymBruker skrev (På 13.8.2022 den 16.24): Hvilke menn ligger du med? Bruker aldri kondom, og har aldri hatt problemer med kjønnsykdommer. Men så ligger jeg stortsett med kvalitet. Anonymkode: Faktisk er det noe i dette. I mine yngre dager var jeg i et belastende miljø og fikk alltid klamydia. Jeg var flink å sjekke meg etter hver nye partner, men dessverre var jeg elendig med å be partneren bruke kondom så det tok jo aldri slutt. Nå i voksen alder er jeg like sløv med kondom, men har ikke hatt klamydia en eneste gang etter jeg skiftet miljø. Anonymkode: c3d71...10d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå