AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #1 Skrevet 13. august 2022 vi ble skilt for 5 år siden, vi har 4 barn sammen på 14,10,8 og snart 3. Han setter de 2 mellomste veldig opp mot meg, minsten skjønner jo ikke så mye,mens største vet jo at ting ikke er slik. Han sier blant annet at min far har misbrukt jentene, de 2 yngste, men min far har aldri vert nær de,men det gikk så langt at vi måtte til barnehus og slik, men hun innrømte at dette aldri hadde skjedd,men pappa mente det var slik . han sier mye stygt om brødrene mine, min ene bror har slitt med rus,men vert fri og vert uten i 5 år ,han andre mistet kona si i en bilulykke for 5 år siden ,og min eks mann forteller barna at dette var min bror sin feil,noe det ikke var, da lastebil sjåføren er dømt for dette og fikk 3 års fengsel, og han har sendt melding til barnevernet pga min bror har sittet barnevakt, og sagt at han gir narkotika til barna. hva bør jeg gjøre her? Anonymkode: 5dc8d...64f
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #2 Skrevet 13. august 2022 Fikk du det minste barnet med han to år etter skillsmissen? Anonymkode: 5be9d...7f0 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #3 Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Fikk du det minste barnet med han to år etter skillsmissen? Anonymkode: 5be9d...7f0 minste er snart 4, så hun var i magen Anonymkode: 5dc8d...64f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå