Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg møtte nylig på en fyr på byen jeg holder på med. Han var nylig igjennom samlivsbrudd der eksen  og dattera på 5 mnd flyttet ut. Eksen sa visst  tydelig at ho ville flytte, men ønsket å prøve videre. Vet ikke helt årsakene, men tror det har handlet om hans prioritering ift til festing  og ho sitt behov for hans tilstedeværelse som ikke klaffet. Han var klar på at om ho flyttet var det slutt, og har stått veldig ved dette. De holder på med hussalg nå, og har jo noe kontakt ift til barnet. 
Nå har eksen det tydeligvis veldig tungt og tar enda mer kontakt med han. 
Sikkert vanskelig å svare på, men vil han med stor sannsynlighet snu på sikt? 
Virker som han forguder dattera over alt.. så nesten redd han går tilbake kun for hennes del og ikke fordi han vil være med eksen…. 

Anonymkode: 8192b...0d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hei! Jeg møtte nylig på en fyr på byen jeg holder på med. Han var nylig igjennom samlivsbrudd der eksen  og dattera på 5 mnd flyttet ut. Eksen sa visst  tydelig at ho ville flytte, men ønsket å prøve videre. Vet ikke helt årsakene, men tror det har handlet om hans prioritering ift til festing  og ho sitt behov for hans tilstedeværelse som ikke klaffet. Han var klar på at om ho flyttet var det slutt, og har stått veldig ved dette. De holder på med hussalg nå, og har jo noe kontakt ift til barnet. 
Nå har eksen det tydeligvis veldig tungt og tar enda mer kontakt med han. 
Sikkert vanskelig å svare på, men vil han med stor sannsynlighet snu på sikt? 
Virker som han forguder dattera over alt.. så nesten redd han går tilbake kun for hennes del og ikke fordi han vil være med eksen…. 

Enkleste måten å forutse framtidig adferd , er å se på adferd i fortid. At han så enkelt svikter sitt barns mor , ( fortid ) , viser rent statistisk at han vil være fullt istand til å svikte deg og .  

• Liker 6
Skrevet
NiceOrNothing skrev (25 minutter siden):

Enkleste måten å forutse framtidig adferd , er å se på adferd i fortid. At han så enkelt svikter sitt barns mor , ( fortid ) , viser rent statistisk at han vil være fullt istand til å svikte deg og .  

Jo.. men han sa jo tydelig ifra hva som skjedde om ho flyttet… samtidig lurer jeg på om han sa det for å prøve å snu ho, og nå ikke vil snu for stoltheten… 

Skrevet

Høres ut som en kjernekar, prioriterer festing over nyfødt datter. 

Anonymkode: bb145...605

• Liker 7
Skrevet

Det er ikke lurt å bruke tid på menn som nettopp er kommet ut av forhold og særlig ikke om de har barn og en eks. som vil ha dem tilbake. Det er heller ikke han som har gått her, så faren for at han har følelser for eksen er STOR. 

Bare trekk deg litt tilbake og la tiden gi deg svar. Hvis han er interessert tar han nok kontakt. 

Anonymkode: 5daa6...629

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Jo.. men han sa jo tydelig ifra hva som skjedde om ho flyttet… samtidig lurer jeg på om han sa det for å prøve å snu ho, og nå ikke vil snu for stoltheten… 

Det triste for deg nå, er at du har følelser for en fyr som har deg som tredje pri. Både datter og eks går foran dine behov . Å det var akkurat sånn han fikk sin eks til å føle seg og . Hun var prioritert etter venner / festligheter . Ser du et mønster ?  ( svar : han vil alltid ha seg selv som første-pri ) . Her må du enten gå , eller forberede deg på mange år som nedprioritert . 

Skrevet

Her er det noen varsellamper som blinker,  ville tenkt meg godt om før jeg involverte meg videre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...