AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #1 Skrevet 13. august 2022 Jeg har bestemt meg for å dra, jeg klarer ikke mere og har forstått at ingenting kommer til å forandre seg eller bli bedre. Jeg klarer ikke huske sist jeg var ordentlig glad og hadde det fredelig inni meg. Men jeg sliter med dårlig samvittighet - føler meg slem som vil gå fra ham. Ikke klarer jeg å si det ansikt til ansikt at jeg ikke vil mere, for jeg vet hva som kommer da… så jeg tør ikke… jeg må dra mens han er borte. Og jeg gruer sånn for jeg er glad i mannen, og det kommer til å gjøre vondt - Men det er vondt å være sammen med ham også. Noen som har forlatt en covert/introvert narcissist som kan komme med noen råd? Anonymkode: c949e...e55
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #2 Skrevet 13. august 2022 Er han 100% narsisist, klarer du ikke gå fra han. Det må du ha hjelp til. Du er tilbake før du vet det. For her er det snakk om å bryte 100%, blokkere 100% på ALT. Han må ikke få tak i deg på noen som helst måte! Anonymkode: 1f3a3...429 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #3 Skrevet 13. august 2022 Jeg har gjort det, gått fra en narsissist. Ingen form for kontakt, absolutt ingenting. Avis / overse alle forsøk på å fiske deg tilbake, de vil prøve igjen og igjen, de kan holde på i årevis. Jeg er kommet til det punktet hvor han kun står igjen som en patetisk, forstyrret person i mine øyne- jeg er 100 % over han , klarer du det vil du oppleve en fantastisk frihetsfølelse - lykke til ! Anonymkode: c2119...fba 2
Lonelily Skrevet 13. august 2022 #4 Skrevet 13. august 2022 Jeg hadde de samme vanskelige følelsene som deg. Det endte med at jeg pakket det viktigste i skjul og forberedte meg en stund. Ordnet meg sted å bo i nærheten av familie/venner og dro når han var borte. Når jeg hadde dratt var det ikke så vanskelig lenger, men det ble måneder med telefoner fra exen (samtaler der han stod for både trygling, grining og manipulering - han sa det rett ut: "jeg trodde ikke du kom til å gå fra meg, jeg trodde ikke du hadde det i deg"). Galskapen ble mer og mer tydelig Jeg dro med bare det viktigste, de andre tingene tok det år før jeg fikk "lov" til å hente. Da hadde jeg noen med meg og han lagde utrolig nok ikke drama eller styr ut av noe. Det var bare trist å se han stå der fortapt og 10kg lettere. I ettertid tenker jeg at turen ikke var verdt det, mye av tingene mine var uansett ødelagt eller borte Følte meg umiddelbart lettere og bedre når jeg kom meg bort, det var en seier i seg selv. Men jeg brukte nok et halvår på å bearbeide alt og stresset satt i lenger. Kom deg bort, mest sannsynlig vil han ha deg tilbake og det høres kanskje helt fucka ut men tanken på at man kan gå tilbake hjelper i prosessen på å komme seg videre. Det er han som trenger deg, ikke omvendt. Det ER trist. Vi som har levd i det vet selvfølgelig at det er mye bra i forholdet også, og at det snakk om noen som er skadet, ikke en som er tvers igjennom ond. En narsissist kan begjære og beundre partneren sin uendelig mer enn de fleste andre menn evner, det kan være vanskelig å gi slipp på. Men man må ha nok integritet til å prioritere seg selv først, du kan ikke la dette ødelegge deg. I slike forhold bryter man ned sakte men sikkert og man skjønner faktisk ikke hvor ille det er før man kommer ut av det. 2
NiceOrNothing Skrevet 13. august 2022 #5 Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har gjort det, gått fra en narsissist. Ingen form for kontakt, absolutt ingenting. Avis / overse alle forsøk på å fiske deg tilbake, de vil prøve igjen og igjen, de kan holde på i årevis. Jeg er kommet til det punktet hvor han kun står igjen som en patetisk, forstyrret person i mine øyne- jeg er 100 % over han , klarer du det vil du oppleve en fantastisk frihetsfølelse - lykke til ! Anonymkode: c2119...fba Dette 🙌🙌 . Beste rådet! Bare gå, å se deg aldri tilbake . Blokker han helt å begynn ditt nye liv . 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #6 Skrevet 13. august 2022 Lonelily skrev (1 time siden): Vi som har levd i det vet selvfølgelig at det er mye bra i forholdet også, og at det snakk om noen som er skadet, ikke en som er tvers igjennom ond. En narsissist kan begjære og beundre partneren sin uendelig mer enn de fleste andre menn evner, det kan være vanskelig å gi slipp på. Men man må ha nok integritet til å prioritere seg selv først, du kan ikke la dette ødelegge deg. I slike forhold bryter man ned sakte men sikkert og man skjønner faktisk ikke hvor ille det er før man kommer ut av det. Akkurat det her…! Og jeg hadde ikke vært glad i ham hvis alt ved ham var dårlig. Men det er som om han har to personligheter i seg. Ts. Anonymkode: c949e...e55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå