AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #1 Skrevet 13. august 2022 Ser mange skriver at vekten raser av i starten av kostholdsendringer, når er starten? Hvor lenge har du spist sunt, vært på diett osv før denne vannvekta raser av? Anonymkode: 2fd8f...4ae
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #2 Skrevet 13. august 2022 Hos meg så er karbohydrater det som får meg til å svulme opp. Så hvis jeg har spist mye karbo en periode og så skjerper meg, så kan det forsvinne 1-2kg i løpet av 2-3 dager. Anonymkode: 0d112...3b4
Topsi Skrevet 13. august 2022 #3 Skrevet 13. august 2022 Karbohydratlqgrene tømmes først, og ett gram karbohydrater binder ca 4 ganger så mye vann som fett, så det er naturlig at man gjerne fort legger på seg noen kilo når en får et karbooverskudd, og fort tar av seg når det forbrennes. Kiloene som kommer og mistes saktere er fett
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #4 Skrevet 14. august 2022 Jeg begynte på lavkarbo for en uke siden, 4 kg ned på den tiden. Det er nok mest vann for jeg spiser ikke veldig strikt (ca 50 gram karbo pr dag), når fettforbrenningen begynner tilsier erfaring at jeg går ned ca 1-1,5 kg i uken de første 3-4 mnd og så litt saktere etter det. Anonymkode: dd8c9...160
Embla Othea Skrevet 14. august 2022 #5 Skrevet 14. august 2022 Kutt ned på karbohydrater så er du kvitt vannvekta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå