Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En av mine fostersønner studerer Økonomi og administrasjon nettbasert på NTNU. Dette er 2 året hans. I går spurte jeg om han har bestilt bøkene han trenger. Trenger ikke bøker sa han. Har nesten ikke brukt bøkene fra 1 året. Er dette riktig? Jeg er redd for at han ikke tar studiene seriøst nok. Han har hatt en del utfordringer i livet, men virker som om han vil ha en utdanning 

Anonymkode: defb4...963

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følger man alt av forelesninger trenger man strengt tatt ikke bøker til noe annet enn å skrive oppgaver, og da kan man gjerne låne dem på biblioteket. På et av studiene jeg tok (typisk lesefag) kjøpte jeg ingen av bøkene, og leste nesten ingenting heller. Fikk bare A og B siden forelesningene dekket det viktigste + jeg var god til å skrive og diskutere.

Anonymkode: ef462...1a2

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Følger man alt av forelesninger trenger man strengt tatt ikke bøker til noe annet enn å skrive oppgaver, og da kan man gjerne låne dem på biblioteket. På et av studiene jeg tok (typisk lesefag) kjøpte jeg ingen av bøkene, og leste nesten ingenting heller. Fikk bare A og B siden forelesningene dekket det viktigste + jeg var god til å skrive og diskutere.

Anonymkode: ef462...1a2

Takk. Da har han nok rett 😀

Anonymkode: defb4...963

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...