AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #1 Del Skrevet 13. august 2022 Har IKM imorgen og har noen rare «symptomer». Beklager detaljer, men jeg er kliss våt nedentil, typ det renner. Har trodd jeg har fått mensen flere ganger i dag fordi jeg kjenner det renner, men er helt blankt/svakt hvitt, ligner litt på tynn melis?? Aldri opplevd så ille før og lurer på hva i alle dager det kan være? Blir nesten bekymra, har heller ikke hatt noen PMS symptomer denne gangen. Tviler sterkt på at jeg er gravid, har prøvd i over to år og vi fikk kun lagt inn aksjer to dager før eggløsning denne runden, pga et dødsfall i nær krets. Har vært 10 dager med mye sorg og stress pga dette så tenker at det skal mye til at jeg er gravid. noen som har erfaringer? Anonymkode: 76289...56e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #2 Del Skrevet 13. august 2022 Er du 100% sikker på eggløsning? Dvs at du temper eller noe sånt? Om ikke så vil jeg tro at syklusen din har forskjøvet seg på grunn av situasjonen dere har vært og er i. Det skal ingenting til for at syklusen min tuller, bare et snev av stress så skjer de merkeligste ting. Anonymkode: e5973...d50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #3 Del Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er du 100% sikker på eggløsning? Dvs at du temper eller noe sånt? Om ikke så vil jeg tro at syklusen din har forskjøvet seg på grunn av situasjonen dere har vært og er i. Det skal ingenting til for at syklusen min tuller, bare et snev av stress så skjer de merkeligste ting. Anonymkode: e5973...d50 Er 100% sikker på eggløsning, ja! Er på innvendig ultralyd og setter Ovitrelle Anonymkode: 76289...56e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #4 Del Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er 100% sikker på eggløsning, ja! Er på innvendig ultralyd og setter Ovitrelle Anonymkode: 76289...56e Men du tenker å teste i morgen? Vil nok tro at du kanskje er gravid da, den måneden jeg hadde minst symptomer og følte meg minst gravid var den måneden det faktisk ble noe. Lykke til 🤞🏽 Anonymkode: e5973...d50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #5 Del Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Men du tenker å teste i morgen? Vil nok tro at du kanskje er gravid da, den måneden jeg hadde minst symptomer og følte meg minst gravid var den måneden det faktisk ble noe. Lykke til 🤞🏽 Anonymkode: e5973...d50 Jaa, tok en test i dag, men den var blendahvit. Er 10dpo, har lutealfase på 11-12 dager Anonymkode: 76289...56e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #6 Del Skrevet 14. august 2022 Jeg hadde sånn på eggløsningsdagen da jeg ble gravid med førstemann.. Det rant hvitt vann når jeg stod opp husker jeg.. Anonymkode: d76e9...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå