A.nonymia Skrevet 13. august 2022 #1 Del Skrevet 13. august 2022 Du som har vært/er gravid - hvor mange dager (ca) etter eggløsning begynte du å kjenne symptomer? Har ett barn fra før men husker ikke annet enn at jeg hadde litt såre pupper noen dager før IKM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #2 Del Skrevet 13. august 2022 Hadde ingenting.. Det jeg kan se tilbake på er at jeg 2 dager etter eggløsning fikk et kraftig stikk i livmora som varte typ 3-4 sekunder. (Det berømte «egget fester seg» opplegget som mange nekter for at er en greie, men jeg er overbevist etter at det skjedde meg selv). Hadde morgenkvalme èn gang før positiv test (7-8 dpo) men det kan også være tilfeldig, hvem vet.. Anonymkode: 58885...a94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.nonymia Skrevet 13. august 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hadde ingenting.. Det jeg kan se tilbake på er at jeg 2 dager etter eggløsning fikk et kraftig stikk i livmora som varte typ 3-4 sekunder. (Det berømte «egget fester seg» opplegget som mange nekter for at er en greie, men jeg er overbevist etter at det skjedde meg selv). Hadde morgenkvalme èn gang før positiv test (7-8 dpo) men det kan også være tilfeldig, hvem vet.. Anonymkode: 58885...a94 Det tar vel tid å kjenne noe konkret ja.. Men litt gøy å høre erfaringer. Kjenner på div nå, kvalme blant annet men det har jeg gjort de siste 2 syklusene også🙈 Er ca 9 DPO nå, så får være tålmodig i noen dager til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #4 Del Skrevet 14. august 2022 Absolutt ingen symptomer før uke 16 (!) Anonymkode: a5333...32f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.nonymia Skrevet 14. august 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 14. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Absolutt ingen symptomer før uke 16 (!) Anonymkode: a5333...32f Wow, det var lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Newgirll Skrevet 14. august 2022 #6 Del Skrevet 14. august 2022 Jeg kjente symptomer først i uke 7, da var brystene mye ømmere enn de pleier å være ved mensen😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.nonymia Skrevet 14. august 2022 Forfatter #7 Del Skrevet 14. august 2022 Newgirll skrev (8 timer siden): Jeg kjente symptomer først i uke 7, da var brystene mye ømmere enn de pleier å være ved mensen😄 Bare å være tålmodig skjønner jeg😅😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 14. august 2022 #8 Del Skrevet 14. august 2022 Har hatt «symptomer» hver syklus fra ca 4dpo Uten å være gravid. Når jeg faktisk var gravid var jeg bombesikker den syklusen på at jeg IKKE var gravid, følte meg veldig ugravid … Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå