Gå til innhold

Hvor mange DPO begynte du å kjenne symptomer?

A.nonymia

Anbefalte innlegg

Du som har vært/er gravid - hvor mange dager (ca) etter eggløsning begynte du å kjenne symptomer? 

Har ett barn fra før men husker ikke annet enn at jeg hadde litt såre pupper noen dager før IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ingenting..

Det jeg kan se tilbake på er at jeg 2 dager etter eggløsning fikk et kraftig stikk i livmora som varte typ 3-4 sekunder. (Det berømte «egget fester seg» opplegget som mange nekter for at er en greie, men jeg er overbevist etter at det skjedde meg selv). Hadde morgenkvalme èn gang før positiv test (7-8 dpo) men det kan også være tilfeldig, hvem vet.. 

Anonymkode: 58885...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hadde ingenting..

Det jeg kan se tilbake på er at jeg 2 dager etter eggløsning fikk et kraftig stikk i livmora som varte typ 3-4 sekunder. (Det berømte «egget fester seg» opplegget som mange nekter for at er en greie, men jeg er overbevist etter at det skjedde meg selv). Hadde morgenkvalme èn gang før positiv test (7-8 dpo) men det kan også være tilfeldig, hvem vet.. 

Anonymkode: 58885...a94

Det tar vel tid å kjenne noe konkret ja.. Men litt gøy å høre erfaringer. Kjenner på div nå, kvalme blant annet men det har jeg gjort de siste 2 syklusene også🙈 Er ca 9 DPO nå, så får være tålmodig i noen dager til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ingen symptomer før uke 16 (!) 

Anonymkode: a5333...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Absolutt ingen symptomer før uke 16 (!) 

Anonymkode: a5333...32f

Wow, det var lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente symptomer først i uke 7, da var brystene mye ømmere enn de pleier å være ved mensen😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Newgirll skrev (8 timer siden):

Jeg kjente symptomer først i uke 7, da var brystene mye ømmere enn de pleier å være ved mensen😄

Bare å være tålmodig skjønner jeg😅😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt «symptomer» hver syklus fra ca 4dpo Uten å være gravid. Når jeg faktisk var gravid var jeg bombesikker den syklusen på at jeg IKKE var gravid, følte meg veldig ugravid …

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...