Gå til innhold

Troja er med i ukens kjæledyr.

Anbefalte innlegg

Gjest Ingrid78
Skrevet

Den vesle voffejenta mi er kanditat i ukens kjæledyr på dyrenett. Troja heter hun. Hjelp meg med å stemme henne oppover.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde sikkert fått flere stemmer, om du hadde lagt inn linken her. ;) Er ikke alle som gidder å lete på nett

Skrevet

Dæggern, Luna leder og hun var jo råsjarmerende men jeg stemte på Troja.

Skrevet

Hei.

Har akkurat vært inne og stemt på Troja. Hun var jo bare helt utrolig søt da.

:-D

Skrevet

Jeg har og stemt! :)

Husker jeg hadde sendt inn bilde av hamsteret mitt til dyrenett for noen år siden. Husker jeg sjekket hele tiden og var sååå spent! Hun vant forresten! :tommel:

Skrevet

Troja var søt! Hun fikk min stemme.

Skrevet

Jeg stemte faktisk på Troja for før jeg så denne, jeg! Morsom blanding og utrolig søt!!! (Luna er jo bare en vanlig valp!!! :ironi: )

Skrevet (endret)

Utrolig nydelig vofs - har stemt på Troja ;)

Endret av Miloine
Skrevet

Men jeg må bare spøøre; åssen fikk en bichon frise til å passe seg med en dalmantiner??? :klø:

Greit nok, jeg kjenner ei bikkje som er blanding av engelsk setter, lundehund og en blind dachs altså, men...

Skrevet

Stemte på Troja, men den andre var jo nydelige de og da :)

Vil ha hund - min egen :sur:

Skrevet
Men jeg må bare spøøre; åssen fikk en bichon frise til å passe seg med en dalmantiner??? :klø:

De greier det utrolige når de bare vil, Frysepulver :ler: !

Selv har jeg nærmest plukket min dachshann av en Grand Danois tispe som rett og slett hadde lagt seg ned. Eieren av GD'en kunne i den forbindelse fortelle at hun hadde sett en dachstispe stille seg lagelig til på en kjøkkenstol for hennes forrige hund (Som da altså var en hann...).

Gjest Gjest_ajax_*
Skrevet
Den vesle voffejenta mi er kanditat i ukens kjæledyr på dyrenett. Troja heter hun. Hjelp meg med å stemme henne oppover.

Nydelig hund :) Fikk stemme fra meg ja ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...