Gå til innhold

Sex erfaring du minnes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken sex erfaring minnes du ekstra godt? Hvor lenge varte relasjonen til dere? Hvilken setting møttes dere?

Anonymkode: 81502...abe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den historien husker jeg godt! Det var når jeg ble 18 år og møttet en mann på byen. Vi snakket en del den kvelden og utvekslet nummer slik at vi kunne holde kontakten.

Etter noen dager møttes vi på en kafé i for å ta en kopp kaffe. Han valgte å sette seg vedsiden av meg, noe som jeg ikke tenkte over og vi koste oss. Etter mye prating så mistet jeg tilfeldigvis skjeen på gulvet, jeg bøyde meg ned for å ta den opp og kunne ikke unngå å se at mannen jeg hadde snakket med var stiv, mildt sagt! Jeg sa ingenting til han, men jeg ble pirret og kunne ikke unngå å ta hånden min på låret hans for å se hva som kunne ble å skje. Det var virkelig ikke til å unngå å se at han var opphisset, men han brydde seg ikke og viste seg stolt fram. 

Han måtte hente noe på hotelrommet sitt og jeg tilbydde meg å bli med han. Kan ikke nekte for at jeg ønsket at noe mer skulle skje. Han låste oss inn på hotelrommet og han gikk på toalett. Jeg satt med ned på sengen og i det jeg setter meg så kommer han naken ut av badet! Jeg har aldri opplevd noen så opphisset før og mannen ga meg 3 orgasmer den kvelden! Han visste virkelig hva han skulle gjøre for å tilfredsstille en kvinne. Dessverre endte det mellom oss etter 2 år da jeg valgte å flytte til en annen by og han ikke ville følge med på grunn av sin jobb.

• Liker 2
Skrevet

meget intr. hvor gammel var mannen? hvilket fylke skjedde dette i?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...