Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klassiker sikkert, men pokker som jeg lurer likevel 🙈 Kjærester i 6 mnd. I 40 årene. Møtt hverandres barn. Reist mye sammen. Han holder hender med meg og kysser meg i full offentlighet. Kaller meg for kjæresten. Tar meg med på familiebesøk med både søsken og foreldre. Kollegaer har jeg også møtt. Likevel, hver eneste gang vi er på tur et sted så poster han i hytt og gevær men nevner aldri at jeg er med eller legger ut bilder av oss to sammen. Aldri en tagg heller. Jeg gjør dette innimellom fordi jeg er stolt av han. Han er veldig aktiv på sosiale medier og har en del «venner» og også «venninner». Fremdeles singel på Facebook.. er dette rart eller ei? Burde jeg ta det opp? 

Anonymkode: bcc23...4c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

«Singel» på facebook er IKKE innafor. Dèt ville jeg tatt opp. Ditt argument er at det ikke stemmer at han er singel.

Og uansett, om han ikke vil fortelle det til verden så kan han fjerne hele statusen.

Det er heller ikke alle som liker å dele alt på facebook.

«Singel» på facebook er det eneste jeg ville tatt opp i første omgang. Du kan også spørre han om det er det han egentlig vil være.

• Liker 4
Skrevet
MacadamiaNut skrev (1 minutt siden):

«Singel» på facebook er IKKE innafor. Dèt ville jeg tatt opp. Ditt argument er at det ikke stemmer at han er singel.

Og uansett, om han ikke vil fortelle det til verden så kan han fjerne hele statusen.

Det er heller ikke alle som liker å dele alt på facebook.

«Singel» på facebook er det eneste jeg ville tatt opp i første omgang. Du kan også spørre han om det er det han egentlig vil være.

Enig i det! Det kan finnes en mellomting mellom å vise kjærlighet offentlig og å bokstavelig talt skrive at man er singel. 

Anonymkode: 52c87...2a6

Skrevet

Publish the banns !!! :)

Skrevet

Hadde ikke brydd meg etter så kort tid. 

Anonymkode: 120fe...dcf

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hadde ikke brydd meg etter så kort tid. 

Anonymkode: 120fe...dcf

Har ikke lyst til å bry meg men merker det stikker likevel. Det hender jo at venninner av han kommenterer og spør om å få være med på neste tur osv. Han er turmenneske og glad i fjellet. Så er det hjerter til alle osv. Er jo ingen av disse som vet om meg. Sikkert ingen grunn til det men føler meg litt idiot. Vurderte å sende han en melding og skrive at han får si ifra om han synes det er ubehagelig at jeg legger ut bilder av han eller tagger han, for å se hva han svarer.. dumt? 

Anonymkode: bcc23...4c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...