jens2323 Skrevet 13. august 2022 #1 Skrevet 13. august 2022 Ja, du leste rett. Det er noe som har bygd seg opp over tid. har valgt å tenke at jeg legger for mye i alle hintene og tilnærmelsene...men nå har det blitt for mye. I dag skrøt hun av hvor gode blowjobber hun gir og lurte på om ikke jeg ville prøve. Sist vi var sammen tok hun meg til side og sa hun var kåt og at jeg måtte ta av henne trusa. Disse tingene skjer hver gang hun drikker og jeg begynner å bli lei. Hun er mye yngre enn meg, men kan ikke bortforklare eller unnskylde det som nå er gjentagende hendelser. Jeg er god venn med svigerbror og lurer på om det er fornuftig å fortelle han om det her. eller er der best for han å være lykkelig uvitende? orker ikke masse familiedrama....vet da f hva jeg skal gjøre med det her. noen som har forslag? 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #2 Skrevet 13. august 2022 Hold deg lengst mulig unna henne og avvis henne konsekvent gang på gang. Evt. kan du ta det opp med henne når hun er edru at om hun ikke gir seg så sier du ifra til hennes samboer. Anonymkode: 3b6a2...d14 9
Liveterspennende Skrevet 13. august 2022 #3 Skrevet 13. august 2022 Hold deg for god til å la lysten ta styringen, dette er og blir en sak du bør styre unna. Snakk med henne når hun er edru, 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #4 Skrevet 13. august 2022 Hva med å fortelle det til kona/samboeren din ? Anonymkode: 6d85e...815 3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #5 Skrevet 13. august 2022 Er hun attraktiv? En du under andre omstendigheter ikke hadde hatt betenkeligheter med å "betjene"? Drømmescenario spør du meg.... Anonymkode: 3fd3b...037 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #6 Skrevet 13. august 2022 jens2323 skrev (5 timer siden): Ja, du leste rett. Det er noe som har bygd seg opp over tid. har valgt å tenke at jeg legger for mye i alle hintene og tilnærmelsene...men nå har det blitt for mye. I dag skrøt hun av hvor gode blowjobber hun gir og lurte på om ikke jeg ville prøve. Sist vi var sammen tok hun meg til side og sa hun var kåt og at jeg måtte ta av henne trusa. Disse tingene skjer hver gang hun drikker og jeg begynner å bli lei. Hun er mye yngre enn meg, men kan ikke bortforklare eller unnskylde det som nå er gjentagende hendelser. Jeg er god venn med svigerbror og lurer på om det er fornuftig å fortelle han om det her. eller er der best for han å være lykkelig uvitende? orker ikke masse familiedrama....vet da f hva jeg skal gjøre med det her. noen som har forslag? Vær ærlig med han og avis hun! Dette gjør hub nok med flere! Anonymkode: 72120...8f3 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #7 Skrevet 13. august 2022 jens2323 skrev (5 timer siden): Ja, du leste rett. Det er noe som har bygd seg opp over tid. har valgt å tenke at jeg legger for mye i alle hintene og tilnærmelsene...men nå har det blitt for mye. I dag skrøt hun av hvor gode blowjobber hun gir og lurte på om ikke jeg ville prøve. Sist vi var sammen tok hun meg til side og sa hun var kåt og at jeg måtte ta av henne trusa. Disse tingene skjer hver gang hun drikker og jeg begynner å bli lei. Hun er mye yngre enn meg, men kan ikke bortforklare eller unnskylde det som nå er gjentagende hendelser. Jeg er god venn med svigerbror og lurer på om det er fornuftig å fortelle han om det her. eller er der best for han å være lykkelig uvitende? orker ikke masse familiedrama....vet da f hva jeg skal gjøre med det her. noen som har forslag? Vær veldig forsiktig. Selv om du ikke har hatt sex med henne kan hun lett stille deg i dårlig lys som at det virket som at du hadde lyst, du så på henne slik og slik osv. Så å fortelle svoger og lage drama er ikke nødvendigvis lurt. Så først gjør det klart overfor henne at du ikke er interessert i å være utro, og at hun må slutte. Slutter hun ikke ville jeg sagt ifra til din kone, så du i alle fall er åpen med henne. Kommer det fram senere at du holdt dette skjult er ikke det bra heller. Det er fare for at det mistenkes at du var med på det, men det er mye verre å la deg utvikle seg. Det du aldri må gjøre er å la svigerinne presse deg til noe. Anonymkode: 22686...a15 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #8 Skrevet 14. august 2022 Denne dama må du aldri mer drikke med/omgås når hun drikker. Legg det fram til kona di som at svigerinne prater mye skit når hun drikker men at du ligger unna for å være sikker på at hun ikke dummer seg ytterligere ut. Anonymkode: 25875...e42 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #9 Skrevet 14. august 2022 Er du virkelig så lite mann at du rådfører deg på kvinneguiden om hba du skal gjøre? Riv av henne trusa og forsyn deg. Anonymkode: da658...5fa 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #10 Skrevet 14. august 2022 Stille mobilen strategisk i en hylle og ta opp hele sekvensen, så hun kan se det når hun blir edru og få skikk på seg selv? Anonymkode: 3da5e...a59 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #11 Skrevet 14. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er du virkelig så lite mann at du rådfører deg på kvinneguiden om hba du skal gjøre? Riv av henne trusa og forsyn deg. Anonymkode: da658...5fa Eller vær mann, og si tydelig i fra at du er 0 interessert. Du virker veldig konfliktsky. Anonymkode: 7e54e...120 3
Amossa Skrevet 14. august 2022 #12 Skrevet 14. august 2022 Skjønner ikke problemet. Gjør som vi damer er vant til - si nei og unngå kontakt med henne. 1
Turtellure12 Skrevet 15. august 2022 #13 Skrevet 15. august 2022 I og med at du skriver svoger og svigerinne, regner jeg med at du har ei kone? Hva med henne opp i alt dette? 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #14 Skrevet 15. august 2022 Kanskje er drama hennes egentlige mål, ikke hemmelig sex. Noen er faktisk sånn dessverre at de trives best med drama og kaos rundt seg og skaper det gjerne selv om ingen andre gjør det. Anonymkode: 4a5f3...844 2
Carrot Skrevet 15. august 2022 #15 Skrevet 15. august 2022 Si fra når hun er edru at dette tøyset hun driver med oppleves som slitsomt og desperat og at det tar slutt nå. ferdig snakka.. 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #16 Skrevet 11. april 2023 Jeg googla sex med svoger / svigerinne, pussig at så mange har slik sex. spesielt innlegg på KG går igjen, kan dette være sant ? Anonymkode: 99838...e33 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #17 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg googla sex med svoger / svigerinne, pussig at så mange har slik sex. spesielt innlegg på KG går igjen, kan dette være sant ? Anonymkode: 99838...e33 I all verden. Er du så trollesyk at du må Google sånt for å kommentere på en 7 mnd gammel tråd. Anonymkode: 746b4...935 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #18 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): I all verden. Er du så trollesyk at du må Google sånt for å kommentere på en 7 mnd gammel tråd. Anonymkode: 746b4...935 Intressant å spekulere på hvordan det utvikla seg for slike folk. Anonymkode: 99838...e33
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #19 Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (På 14.8.2022 den 21.09): Er du virkelig så lite mann at du rådfører deg på kvinneguiden om hba du skal gjøre? Riv av henne trusa og forsyn deg. Anonymkode: da658...5fa ❤️❤️ Anonymkode: cc764...b5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå